۰
جمعه ۲۵ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۱۰
علی اصغرخانی:

مردم نباشند همه دستگاه ها هیچ خاصیتی ندارند

دروغ بین مردم و مسوولین فاصله می‌اندازد
نماینده مردم شاهرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای انجام گفت و گوی ملی، داشتن صداقت با مردم ضروری است، گفت: اگر مردم نباشند همه این دستگاه ها ساختمانهای خالی خواهند بود که هیچ خاصیتی ندارد.
مردم نباشند همه دستگاه ها هیچ خاصیتی ندارند
به گزارش مردم سالاری آنلاین،علی اصغرخانی در رابطه با ضرورت انجام گفت‌وگوی ملی اظهار کرد: مردم صاحبان اصلی کشور هستند که باید مورد احترام مسئولین و دلسوزان این کشور قرار بگیرند و اگر این گفت‌و‌گو را شروع کنیم و ارتباط بیشتری با مردم داشته باشیم، قطعا اتفاقات خوبی رخ خواهد داد.  فاصله بین دولت با مردم زیاد شده است که باید آن را کم کنیم چراکه مردم همواره در موقعیت های مختلف از جمله ۲۲ بهمن، روز قدس و حتی وقوع حوادث طبیعی در کنار ما بودند و از ما حمایت کردند بنابراین دولت باید بیشتر از مردم حمایت کند.
وی افزود: فاصله بین مردم و مسئولین هر چه کمتر شود من فکر می کنم برای اداره کشور راحت تر خواهد بود. تشکیل نهادهایی مثل، دولت، مجلس و وزارتخانه ها همه به خاطر این است که به مردم خدمت کنند و اگر مردم نباشند همه این دستگاه ها ساختمانهای خالی خواهند بود که هیچ خاصیتی ندارد.
اصغر خانی در رابطه با ابزار انجام گفت و گوی ملی، گفت: مهمترین راهکار این است که با مردم صادق باشیم صداقت با مردم اولویت اصلی است تا مردم بفهمند آیا پای حرف و عمل خود ایستاده ایم یا نه. مردم باید بفهمند که ما دلسوز آنها هستیم و در جهت خدمت رسانی به آنها گام برمی‌داریم و نباید حرفی بزنیم که نتوانیم به آن عمل کنیم. دروغ گفتن ما هم یکی از عواملی است که بین مسوولین و مردم فاصله می اندازد؛ مثلاً اگر به مردم گفتیم در بورس سرمایه گذاری کنید باید به گونه ای باشد که مردم آن را بپذیرند نه اینکه سرمایه گذاری کنند و سرمایه خود را از دست بدهند.
وی اظهار داشت: مهمترین پارامتری که می تواند فاصله بین مردم و مسئولین را به حداقل برساند این است که مردم نسبت به گفتار رفتار و عمل مسئولین اعتماد پیدا کنند؛ مثلا نگویم قیمت بنزین افزایش نخواهد یافت و یک باره آن را افزایش دهیم و اگر گفتیم کالایی گران نخواهد شد باید به گونه‌ای عمل کنیم که واقعیت ها هم حرف ما را تایید کند.
اصغر خانی در رابطه با کسانی که مانع از انجام گفت‌وگوی ملی می‌شوند گفت: این افراد یا گروه ها، دوست ندارند فاصله بین مردم و مسئولین کم شود که در رأس آن دشمنان خارجی قرار دارند که منافع خود را اولویت قرار می‌دهند؛ در داخل هم عده ای هستند که متاسفانه از این فاصله بین مردم و مسوولین، اختلافات، درگیری‌، ناامیدی، افزایش قیمت ها و بسیاری مسایل دیگر سود می برند که حتی متاسفانه حاشیه امن هم دارند.
منبع:شفقنا
کد مطلب: 184039
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *