۰
جمعه ۱۳ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۴۶

حاشیه‌های ضیافت افطار حزب مردم‌سالاری

سفیر آلمان و همسرش، از میهمانان ضیافت افطار حزب مردم‌سالاری بودند که کواکبیان ضمن خوشامدگویی به آنها، خطاب به حاضران گفت همسر سفیر آلمان مسلمان است و روزه می‌گیرد.
 مراسم افطاری حزب مردم‌سالاری شب گذشته مصادف با سیزدهم ماه مبارک رمضان در مجتمع المپیک حیدربابا برگزار شد که با حاشیه‌هایی همراه بود.

*سفیر آلمان و همسرش، کاردار سفارت تونس، کاردار سفارت فلسطین و برخی از کارکنان سفارت الجزایر از میهمانان ضیافت افطار حزب مردم‌سالاری بودند که کواکبیان ضمن خوشامدگویی به آنها خطاب به حاضران گفت همسر سفیر آلمان مسلمان است و روزه هم می‌گیرد.

*از چهره‌های شاخص اصلاح‌طلبان که در این مراسم حضور داشتند تنها می‌توان به قدرت‌الله علیخانی مشاور پارلمانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و عبدالواحد موسوی لاری وزیر کشور دولت خاتمی اشاره کرد.

*علیخانی در پاسخ به سؤالات خبرنگاران درباره حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات ریاست‌جمهوری آینده گفت: در این زمینه‌ها زیاد صحبت‌کرده‌ام؛ وی همچنین در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه گفته می‌شود از کاندیداتوری عارف حمایت می‌کنید، گفت: بنده چنین چیزی را نگفته‌ام.

*یکی از سخنرانان مراسم ضیافت افطار حزب مردم‌سالاری مردوخی بود وی در ضمن سخنانش گفت مقدم سفیر کبیر و بزرگ آلمان را گرامی می‌داریم؛ وی همچنین به مسائل اقتصادی نیز اشاره کرد و گفت مفسدین دور هم جمع شده‌اند و مفسدین از مفسدین حمایت می‌کنند.

* مجری برنامه نیز در تأیید سخنان مردوخی با کنایه سخنی از حسین پناهی نقل کرد که یک بچه روستایی می‌گوید " ما دیگر فقیر نیستیم؛ دکتر گفت چشم پدرت آب مروارید آورده است"!

*روبوسی و خوش‌وبش آقازاده نوجوان کواکبیان با مهمانان مراسم نیز از دیگر نکات جالب در این ضیافت افطار بود.

*برخی از نمایندگان مجلس هشتم و نهم نیز از دیگر کسانی بودند که کواکبیان از حضور آنها تشکر کرد.

*مصطفی کواکبیان طی سخنانی در این مراسم به انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم اشاره و تصریح کرد: بحث ما اجماع است و گفته‌ایم که اگر شخصیتی مثل خاتمی بیاید حزب مردم‌سالاری کاندیدای اختصاصی نخواهد داشت و از وی حمایت می‌کند.

*دبیر کل حزب مردم‌سالاری همچنین یادآور شد: برخی از دوستان شورای مرکزی حزب، اسم بنده را برای انتخابات می‌برند ولی من گفته‌ام که تنها در قالب طرح مناسک حاضر هستم بیایم.
کد مطلب: 1697
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *