با پاس نشدن چک تبلیغات محیطی کارگزار باشگاه استقلال برای بازی با مس رفسنجان، بدهی این باشگاه به سازمان لیگ افزایش یافت.
به گزارش ایسنا، استقلال شنبه این هفته در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر به مصاف مس رفسنجان رفت. این باشگاه در این بازی خانگی که با پیروزی ۳ بر ۲ آبیپوشان به پایان رسید، تبلیغات محیطی را در اختیار داشت.
براساس توافق باشگاه استقلال با سازمان لیگ فوتبال قرار بوده که پس از هر بازی سهم ۳ میلیاردی این سازمان از تبلیغات محیطی پرداخت شود اما این پرداخت پس از بازی با مس رفسنجان اتفاق نیفتاد.
پیش از این چکهای تبلیغات محیطی کارگزار استقلال برای چهار دیدار خانگی پاس نشده بود تا این باشگاه ۱۲ میلیارد تومان به سازمان لیگ فوتبال بدهکار باشد و حالا با پاس نشدن چک بازی با مس رفسنجان، این بدهی به ۱۵ میلیارد افزایش یافت.
البته باشگاه پرسپولیس مشکل مشابهی با سازمان لیگ فوتبال ندارد چرا که طبق ادعای مسوولان این سازمان کارگزار پرسپولیس در همان ابتدای کار با پرداخت ۴۲ میلیارد تومان، سهم سازمان لیگ را پیشپیش پرداخت کرده است.