۰
يکشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۴۲

مخالفت مس با جدایی عنایتی

مدیرعامل مس کرمان با اشاره به مذاکرات برخی تیمها با مهاجم مس کرمان گفت: با عنایتی قرارداد یک ساله داریم و به هیچ عنوان اجازه جدایی این بازیکن را نمی دهیم.
مدیرعامل مس کرمان که با ورودش به مجموعه این تیم نتایج و موقعیت مس را در لیگ برتر متحول کرد بر جلوگیری از حاشیه سازی و تمرکز بازیکنان تیمش برای نتیجه گیری در لیگ برتر تاکید دارد.
ناصر شهبازی با اشاره به شایعات جدایی عنایتی از تیم مس کرمان می گوید: رضا عنایتی بنا به قراردادی که با این تیم دارد در این باشگاه می ماند به هیچ قیمت با انتقال وی موافق نخواهیم بود.
وی ادامه داد: توانایی تیم ما بسیار بیشتر از این است و اصلا نباید شرایطی برایش پیش می آمد که در بین تیم های پایین جدول قرار می گرفت و امیدواریم در نیم فصل دوم تیم فوتبال باشگاه به جایگاه واقعی خودش برسد.
برخی تیمها غیر حرفه ای عمل می کنند
مدیرعامل باشگاه مس ادامه داد: تا به امروز با چند تن از دوستانمان در باشگاه‌های مختلف از برخی مدیران لیگ برتری انتقاد کرده ایم زیرا آنها کارهایی غیر حرفه ای انجام می دهند این حق طبیعی باشگاه است که از سرمایه گذاری خود سود ببرد ولی در حالیکه یک ماه به آغاز فصل نقل و انتقال مانده با بازیکن ما صحبت کرده و او را هوایی می کنند بازیکن هم در ۶ بازی آخر به جای اینکه فکر تیم باشد حواسش جای دیگر است.
وی در مورد اینکه آیا منظور شما مسئولان باشگاه استقلال است، ادامه داد: من به صورت کلی گفتم اما شنیده ام که استقلال عنایتی را می خواهد ما بر اساس توانایی های این بازیکن تیم خود را بسته ایم و کادر فنی هم روی آن حساب کرده است در این شرایط اگر باشگاهی عنایتی را می خواهد ما ابتدا به منافع تیم خود نگاه می کنیم.
انتقال عنایتی برای مس منتفی است
شهبازی در پاسخ به این سئوال که "آیا اگر مبلغ بالایی برای به خدمت گرفتن عنایتی پرداخت شود باز هم با این انتقال مخالفت می‌کنید"، گفت: من منافع تیمم را به هیچ قیمتی نمی فروشم من باید با کادر فنی و مشاوران باشگاه در خصوص آنچه منابع باشگاه است صحبت کنم اگر تصمیم بر ماندن بازیکن باشد می ماند و با هیچ فشار و قیمتی آن را از دست نمی دهیم اما اگر با جدایی وی تیم ضربه نخورد به او کمک خواهیم کرد.
وی همچنین افزود: در حال حاضر منافع تیم در ماندن عنایتی است و اگر چنین شرایطی ادامه داشته باشد قطعا او را حفظ خواهیم کرد.
دو بازیکن جذب می کنیم
شهبازی در خصوص جذب بازیکن در نیم فصل اظهار داشت: ما دو جای خالی داریم که می توانیم از یک سهمیه بازیکن داخلی و یک سهمیه بازیکن آسیایی استفاده کنیم، جلسه فنی در این خصوص با سرمربی تیم خواهیم داشت.
وی در خصوص نتایج اخیر تیم مس کرمان و صعود این تیم در جدول گفت: رمز موفقیت ما همدلی و صمیمیتی است که بین مجموعه تیم و باشگاه اعم از مدیریت، کادر فنی و تمامی بازیکنان وجود دارد، معتقدم تیم ما پتانسیل و توانایی زیادی دارد و نباید در بین تیم های پایین جدول حضور داشته باشد، مردم کرمان شایسته بهترین ها هستند و امیدواریم در نیم فصل دوم تیم مس با رسیدن به جایگاهی که استحقاق آن را دارد، خوشحالی و رضایت مردم خوب کرمان را فراهم آورد.
کد مطلب: 15386
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *