۰
سه شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۷

آلگری کاندیدای انتخابی یونایتد و تاتنهام

دو باشگاه بزرگ انگلیسی خواهان به خدمت گرفتن ماسیمیلیانو آلگری به عنوان سرمربی شده اند.
دو باشگاه بزرگ انگلیسی خواهان به خدمت گرفتن ماسیمیلیانو آلگری به عنوان سرمربی شده اند.
به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی میل، دو تیم منچستریونایتد و تاتنهام در این فصل نتوانسته اند عملکرد خوبی داشته باشند. تاتنهام بعد از حذف از جام اتحادیه برابر کالچستر و شکست هایی برابر بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان و چندین نتیجه ضعیف در لیگ برتر از شرایط خوب فصل قبل خیلی فاصله گرفته است. 
همچنین منچستریونایتد نیز همچنان در شرایط افول به سر می برد و شکست برابر نیوکاسل صبر هواداران این تیم را لبریز کرده است. بازی حساس با لیورپول ممکن است آخرین فرصتی باشد که مسئولان یونایتد به سولسشائر دادند و از هم اکنون زمزمه هایی مبنی بر حضور ماسیمیلیانو آلگری در یکی از این دو تیم شنیده می شود.
آلگری بعد از چندین سال قهرمانی در لیگ ایتالیا و ناکامی در لیگ قهرمانان از یووه جدا شد و اکنون بدون تیم است. گفته می شود آلگری مورد تایید فرگوسن است و سرمربی پرافتخار سابق یونایتد، این مربی ایتالیایی را یک تکنسین قوی می داند که توانایی اثرگذاری بالایی در تیم یونایتد خواهد داشت. 
ژوزه مورینیو دسامبر ۲۰۱۸ از یونایتد اخراج شد و اکنون ۱۰ ماه از روی کار آمدن سولسشائر در این تیم می گذرد ولی تغییری در نتایج این تیم ایجاد نشده است و یونایتد اکنون در رده دوازدهم قرار دارد.
کد مطلب: 116002
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *