۰
سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۱۱

تبریز قطب توریسم درمانی می‌شود

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به راه‌ اندازی بیمارستان بین‌المللی تبریز و پیش‌بینی افزایش مراجعه بیماران از کشورهای ترکیه و آذربایجان به این شهر، گفت: این منطقه از ظرفیت بالایی در جذب توریسم درمانی برخوردار است.
علیرضا منادی سفیدان در گفت وگو با خانه ملت، با اشاره به این‌که تبریز قطب پزشکی کشور و منطقه است، تأکید کرد: این شهر پتانسیل بالایی در جذب توریسم درمانی دارد.
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس نهم با بیان این‌که ارتقای امکانات درمانی و پزشکی در این مناطق می‌تواند منجر به افزایش توریسم و مراجعان در بخش پزشکی می‌شود، گفت: به طور قطع این امر می‌تواند با توجه به امکان رفت و آمد و مراجعه بیماران از کشورهای همجوار به رونق منطقه و کشور کمک کند.
وی با اشاره به وجود بالاترین مرکز تحقیقات رادیوداروها و نانو پزشکی در تبریز وجود دارد، گفت: بیمارستان‌ های با کیفیت تبریز باعث شده تا حتی مردم از تهران نیز برای درمان به این شهر سفر کنند.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: دانشگاه علوم پزشکی ربع رشیدی تبریز هم از پیشینه قوی برخوردار است هم این که در حال حاضر امکانات بسیار خوبی دارد.
منادی ادامه داد: یکی سری بروکراسی‌ها باعث شده که جایگاه تبریز آن طور که شایسته است معرفی نشود به طور نمونه، مجوز دانشگاه ربع رشیدی تبریز در دولت خاتمی صادر شد اما در دولت‌های بعدی اقدامی در این زمینه صورت نگرفته است.
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس نهم وضعیت امکانات پزشکی و درمانی تبریز را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: نسبت به رتبه بندی‌های و امتیازات پزشکی در تبریز اعتراض داریم؛ حق تبریز بیش از این‌ها است.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به این‌که بیمارانی که ازکشورهای همجوار به تبریز می‌آیند گویای کیفیت بالای خدمات پزشکی در این منطقه است، گفت: بیماران زیادی از کشورهای آذربایجان و ترکیه برای درمان به تبریز سفر می‌کنند.
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس نهم با اشاره به راه‌اندازی بیمارستان بین المللی تبریز گفت: این بیمارستان در جذب توریسم می تواند اثرگذار باشد ضمن این‌که در آذرماه فاز بعدی آن نیز راه اندازی می‌شود.
کد مطلب: 10871
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *