۰
چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۰۳

دولت هم تمایلی برای اجرای فاز دوم هدفمندی ندارد

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: یارانه‌ها تا پایان سال جاری به روال گذشته به مردم پرداخت خواهد شد و مجلس در بودجه سال۹۲ درباره میزان پرداخت یارانه‌ها به مردم تصمیم گیری خواهد کرد.
محمدرضا پور ابراهیمی نماینده کرمان و نایب رئیس کمیسیون اقتصادی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به تصویب فوریت طرحی که به موجب آن فاز دوم قانون هدفمند کردن یارانه‌ها متوقف می‌شود، گفت: با توجه به شرایط اقتصادی کشور، مجلس اجرای فاز دوم هدفمند کردن یارانه‌ها را به صلاح کشور نمی‌داند و قطعا آنرا متوقف خواهد کرد.

وی با بیان اینکه در بحث هدفمند کردن یارانه‌ها به لحاظ قانونی مجلس حرف آخر را می‌زند، افزود: با دولت درباره هدفمند کردن یارانه‌ها صحبت کردیم، طبق جمع بندی که آنها دارند، تمایلی برای اجرای فاز دوم قانون هدفمند کردن یارانه‌ها ندارند.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در پاسخ به این سؤال که «آیا پرداخت یارانه‌ها با متوقف شدن فاز دوم هدفمند کردن یارانه‌ها متوقف خواهد شد»، تصریح کرد: پرداخت یارانه‌ها به مردم، ارتباطی با متوقف شدن فاز دوم قانون هدفمند کردن یارانه‌ها ندارد.

وی افزود: یارانه‌ها تا پایان سال جاری به روال گذشته به مردم پرداخت خواهد شد و مجلس در بودجه سال۹۲ درباره میزان پرداخت یارانه‌ها به مردم تصمیم گیری خواهد کرد.
کد مطلب: 10107
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *