۰
يکشنبه ۷ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۰۰
نقل و انتقالات ناکام ليگ بيست و سوم

بمب‌هایی که عمل نکردند!

سپهر ستاری
بسياري از اسامي خبرساز نقل و انتقالات نتوانسته‌اند عملکرد مناسبي از خودشان نشان دهند.
بمب‌هایی که عمل نکردند!
به گزارش مردم سالاری آنلاین ،ليگ بيست و سوم به هفته هشتم خود رسيده و در اين مدت چند ستاره با عملکرد درخشان خود بيش از ديگر نفرات جلب توجه کرده‌اند. مهرداد محمدي، حسين حسيني، شهاب زاهدي، رامين رضاييان، رضا اسدي، سعيد سحرخيزان و ريکاردو آلوز از جمله نفراتي هستند که در شروع ليگ عملکرد خوبي داشته‌اند. در اين بين بازيکناني هم هستند که هنوز نتوانسته‌اند خودي نشان دهند و شروع ناموفقي را در ليگ بيست و سوم تجربه کرده‌اند. بسياري از اين بازيکنان در فصل نقل و انتقالات در بين انتقال‌هاي خبرساز ليگ قرار گرفتند و مشتريان زيادي هم داشتند ولي اگه شرايطشان تغيير نکند ممکن است خيلي زود مجبور به جدايي از تيم‌هاي جديدشان شوند. در ادامه چند مورد از انتقال‌هاي ناموفق ليگ تا اينجاي مسابقات آمده است:
از پديده فصل قبل تا مهاجمي که مورد نظر يحيي نبود!
محمدرضا خالدآبادي فصل گذشته با عملکرد درخشان در هوادار نام خود را بر سر زبان‌ها انداخت و يکي از بازيکنان خبرساز نقل و انتقالات بود. او همزمان از دو باشگاه استقلال و پرسپوليس پيشنهاد داشت و هر دو طرف حاضر بودند مبلغ خوبي براي رضايتنامه‌اش هم بپردازند.
دروازه‌بان تيم ملي اميد در نهايت ترجيح داد راهي استقلال شود و با حسين حسيني براي حضور در ترکيب اصلي رقابت کند. با اين حال حضور خالدآبادي در استقلال با اوج‌گيري دوباره حسيني همراه شد و درخشش کاپيتان آبي‌ها باعث شده فرصت بازي به گلر جوان اين تيم نرسد. البته با توجه به اعتقاد نکونام به خالدآبادي احتمال اينکه او در جام حذفي شانس بازي پيدا کند زياد است. در ميان خريدهاي استقلال ايمان سليمي هم هنوز نمايش خوبي نداشته و در خط دفاعي مطمئن ظاهر نشده است. پس از جدايي يورگن لوکاديا در فصل گذشته و عدم تمديد قرارداد عيسي آل‌کثير، پرسپوليس به دنبال جذب يک مهاجم خارجي بود تا براي رقابت با غول‌هاي آسيايي آماده شود. با اين حال مشکلات مختلف باعث شد قرمزها تا آخرين ساعات نقل و انتقالات موفق به خريد مهاجم جديد نشوند و در نهايت رضا درويش با نبيل باهويي سوئدي قرارداد بست. مهاجمي که مورد نظر گل‌محمدي نبود و سرمربي پرسپوليس هم اعتراض علني خود را نشان داد. باهويي در دو بازي با پيکان و استقلال تاجيکستان چند دقيقه بازي کرد ولي با توجه عدم اعتقاد يحيي و درخشش زاهدي کار سختي براي رسيدن به ترکيب اصلي پرسپوليس دارد.
ادامه سقوط کاوه در اصفهان
کاوه رضايي پس از يک نيم‌فصل پرحاشيه در تراکتور و خانه‌نشيني چندماهه تصميم گرفت در فصل جديد راهي سپاهان شود. او اميدوار بود با حضور در سپاهان و بازي زير نظر ژوزه مورايس به اوج برگردد ولي تا امروز نيمکت‌نشين بوده و نتوانسته عملکرد موثري داشته باشد. او در اين فصل 4 بار به عنوان يار تعويضي وارد زمين شده و مجموعا 65 دقيقه براي سپاهان بازي کرده تا روزهاي تلخي را روي نيمکت سپاهان تجربه کند.
احسان پهلوان هم يکي ديگر از خريدهاي ناکام سپاهان بوده است.
او پس از جدايي از فولاد يک پيشنهاد جدي هم از استقلال داشت ولي ترجيح داد راهي سپاهان شود. تصميمي که تا امروز براي او سرانجام خوشي نداشته است. هافبک اسبق پرسپوليس اين فصل تنها 14 دقيقه براي زردپوشان اصفهاني فرصت بازي به دست آورده و با اين وضعيت بعيد نيست اولين خروجي اين تيم در زمستان باشد. در کنار پهلوان و رضايي، هادي محمدي هم که از تراکتور راهي سپاهان شد شرايط خوبي در اين تيم ندارد و تبديل به يک مدافع نيمکت‌نشين شده است.
تراکتور و خريدهايي که صداي خمس را درآورد ناکامي آقاي گلها در اهواز
تيم تبريزي يکي از فعال‌ترين تيم‌هاي نقل و انتقالات تابستاني بود که با جذب نفرات اسمي تيمي پرستاره را آماده ليگ بيست و سوم کرد.
پروژه کهکشاني تراکتور اما تا امروز جواب نداده و عملکرد ضعيف بعضي از خريدها حتي صداي پاکو خمس را هم درآورده است.اميرحسين حسين‌زاده، آلوارو خيمنز، حسين پورحميدي، محمد نادري، سيامک نعمتي و سعيد آقايي از جمله خريدهاي تراکتور هستند که هنوز در اين تيم جا نيفتاده‌اند و به نظر مي‌رسد به فرصت بيشتري نياز دارند. برخلاف اين نفرات اما مهدي عبدي که در روزهاي پاياني نقل و انتقالات از پرسپوليس راهي تراکتور شد تا امروز با زدن 3 گل عملکرد قابل قبولي در تيم تبريزي داشته است.
تيم فولاد هم يکي از تيم‌هايي بود که در تابستان چند بازيکن مطرح به خدمت گرفت. با اين حال تيم اهوازي هم شروع خوبي در فصل جديد نداشته و از 7 بازي نخست خود 5 باخت و تنها دو برد کسب کرده است. گادوين منشا و محمد عباس‌زاده، دو مهاجم گلزني بودند که فولاد به خدمت گرفت ولي تا امروز هر کدام تنها يک گل به ثمر رسانده‌اند و شرايط خوبي ندارند.
نساجي هم يکي از تيم‌هايي است که خريدهايش هنوز جواب نداده‌اند.
مهدي رحمتي ابتداي فصل از آلومينيوم جدا شد و هدايت نساجي را بر عهده گرفت. او همان ابتداي کار چهار بازيکن را از آلومينيوم به نساجي برد و چند بازيکن مطرح ديگر را هم به خدمت گرفت. با اين حال نساجي علي‌رغم اينکه در نقل و انتقالات فعاليت زيادي داشته، تا امروز نتايج خوبي کسب نکرده و اين موضوع صداي هواداران را هم درآورده است.
کد مطلب: 205497
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *