۰
پنجشنبه ۱۵ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۳۲

دلایل خرید سیلیکات سدیم

شاید بسیاری از افراد این نکته را ندانند اما لازم است یکبار دیگر به تاکید این امر مهم بپردازیم که خرید سیلیکات سدیم برای بسیاری از صنایع، یک امر ضروری است. در واقع بدون وجود این ماده، نمی توان بسیاری از مشتقات و محصولات دیگر را تولید کرد.
دلایل خرید سیلیکات سدیم

دلایل خرید سیلیکات سدیم

کاربرد سدیم سیلیکات در صنایع شوینده

شاید بسیاری از افراد این نکته را ندانند اما لازم است یکبار دیگر به تاکید این امر مهم بپردازیم که خرید سیلیکات سدیم برای بسیاری از صنایع، یک امر ضروری است. در واقع بدون وجود این ماده، نمی توان بسیاری از مشتقات و محصولات دیگر را تولید کرد. برای همین اغلب صاحبان صنایع بزرگ کشوری، قبل از هرچیز به فکر خرید مرغوب ترین سیلیکات سدیم هستند. به عنوان مثال، این ماده نقش پر رنگی را در صنایعی نظیر صنایع چوب، آهن آلات، صنعت ریخته گری، صنایع آبکاری و تولید محصولات بهداشتی و آرایشی و ... ایفا می کند. ما در این مقاله قصد داریم در خصوص کاربرد سیلیکات سدیم در صنعت تولید محصولات شوینده صحبت کنیم.
ممکن است این سوال برایتان به وجود بیاید که صنایع تولید محصولات شوینده، به چه علت خرید سیلیکات سدیم را انجام می دهند؟ در واقع باید گفت که سیلیکات سدیم، نقش مهمی را در این صنعت ایفا می کند. امروزه با استفاده از این ماده، صابون ها و پودرهای شوینده ای تولید می کنند که اجزای فلزی داخل ماشین لباسشویی را از آسیب و خوردگی محافظت کند. این ماده قابلیت جلوگیری از خوردگی فلز را دارد، برای همین یکی از پرکاربردترین مواد اولیه در تولید محصولات شوینده است. حتی در بسیاری از مواقع، برای ساخت پودر و یا قرص ماشین ظرفشویی نیز از سیلیکات سدیم استفاده می کنند تا از اجزای فلزی داخل ماشین ظرفشویی محافظت کند.

سوالات متداول در خصوص خرید سیلیکات سدیم

سیلیکات سدیم به چه صورت موجود است؟

بسیاری از صنایع، برای استفاده از سیلیکات سدیم، به ماده جامد آن نیاز دارند. حال آنکه برخی دیگر از صنایع، نیاز به سیلیکات سدیم مایع دارند. گاهی نیز این ماده شیمیایی در ترکیب با سایر عناصر موجود می باشد. چسب سیلیکات سدیم نیز یکی از پرکاربردترین محصولات برای صنایعی نظیر ساختمان سازی و نصب سرامیک است.

عوامل تاثیرگذار بر کیفیت سیلیکات سدیم کدامند؟

هرچه میزان خلوص سیلیکات سدیم بالاتر باشد، کیفیت آن نیز بیش تر خواهد بود. در واقع زمانی که درجه خلوص هر یک از عناصر و مواد اولیه موجود در این ماده بالا باشد، خرید سیلیکات سدیم به صرفه است و می توان هزینه قابل قبولی را برای تهیه آن پرداخت کرد.

قیمت سیلیکات سدیم چگونه تعیین می شود؟

با توجه به متغیر بودن قیمت سیلیکات سدیم، نمی توان نرخ واحدی را برای آن تعیین کرد. حال آنکه عوامل مختلفی بر روی قیمت این ماده تاثیرگذار هستند. برای مثال، کیفیت نوع عناصر به کار رفته، کیفیت مراحل ساخت و شهرت تولیدکننده تاثیر بسزایی بر قیمت سیلیکات سدیم دارد.

سیلیکات سدیم را از کجا بخریم؟

امروزه مراکز گوناگونی برای خرید سیلیکات سدیم مشغول به فعالیت هستند. بسیاری از صنایع مادر، برای اینکه بتوانند فعالیت مستمر و پی در پی داشته باشند، نیاز به خرید این محصول دارند. برای همین شرایطی فراهم شده است تا از طریق وب سایت https://silicategostar.com/ اقدام به خرید این ماده پر کاربرد کنید. شرکت سیلیکات گستر اصفهان با فراهم آوردن شرایط ویژه، بهترین نوع سیلیکات سدیم را در اختیار مشتریان قرار می دهد.
 

سیلیکات سدیم

چسب سیلیکات سدیم
 
کد مطلب: 198707
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *