۰
دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۲۱

واردات از چین در یک قدمی شما با علی والا

واردات از چین در یک قدمی شما با علی والا

واردات از چین در یک قدمی شما با علی والا

" دو قدم مانده به گل، پای فواره جاوید اساطیر زمین می‌مانی ". سهراب سپهری را همه ما به‌خاطر اشعار لطیفی که درمورد مفاهیم عرفانی سروده می‌شناسیم. این بیت که در ابتدای مقاله آورده شده از قطعه خانه دوست کجاست برداشته شده و اشاره به لحظه‌ای دارد که گمگشته خانه دوست، به منزلگاه دوست رسیده و هنگام روبرو شدن با آن حیرت می‌کند.

اما این شعر زیبا چه ارتباطی با واردات از چین دارد؟ اگر ما هم سعی کنیم مانند سهراب سراغ شرکت‌های چینی را مانند خانه دوست بگیریم، آنگاه متوجه می‌شویم که این کار نیز حیرت‌های خاص خود را دارد. باید از قبل توشه راه برداریم و در این مسیر پر پیچ‌وخم گام برداریم. "اگر آماده نباشیم اما، حیرتش بسیار است". 

مراحل واردات از چین با علی والا 

در یک قدمی چین

اگر در چند صد سال گذشته زندگی می‌کردیم، جستجو برای خانه دوست در چین آنقدر کار دشواری بود که تقریبا آن را سفری بی‌بازگشت می‌دانستند و اکثر بازرگانانی که به‌دنبال گمگشته خود عازم چین می‌شدند، ازقبل وصیت نامه خود را نوشته و آماده هر اتفاقی بودند. اما امروزه گشتن به دنبال خانه دوست در چین توسط افرادی که قبلا این خانه را جستجو کرده‌اند و یافته‌اند ساده‌تر شده است. 

آنقدر ساده که دیگر سفری با ریسک بالا محسوب نمی‌شود اما همچنان اگر با خم و چم کار آشنا نباشید، دچار دردسرهای قانونی و اداری گشته و دیگر واردات از چینی نخواهید داشت. این خم و چم اما دراختیار شرکت بازرگانی علی والا است که تجربه زیادی در واردات کالا از چین به ایران داشته و با دوست آشنایی زیادی دارد.

مراحل آشنایی با خانه دوست 

برای اینکه بتوانید از چین کالا وارد کشور کنید، لازم است که بدانید چگونه می‌توان خانه دوست را جست. این جستار از 3 مرحله تشکیل شده است. در ابتدا باید بتوانید از قبل آدرس خانه دوست را در چین بیابید. برای اینکار لازم است که در اینترنت راجع‌به شرکت‌های فروشنده کالای چینی تحقیق جامع و شاملی انجام دهید و بتوانید آدرس جایی که قرار است بروید را پیدا کنید.

اما اگر از کسی که قبلا به دیدار دوست رفته سوال کنید چه؟ این شخص یا اشخاص در شرکت بازرگانی علی والا گرد هم آمده‌اند تا آدرس دقیق را برای شما یافته و دراختیارتان قرار دهند.

مرحله دوم آشنایی این است که با دوست صحبت کرده و کالاهای خود را از آن خرید کنید. البته مرحله خرید با ترخیص کالاها از گمرک چین نیز همراه است که همان اجازه مرخصی از کشور چین بوده و نیازمند انجام بعضی اعمال اداری و قانونی است.

در نهایت نیز باید بتوانید از سرزمینی که خانه دوست را در آنجا رها می‌کنید، کالاهای خود را به ایران ارسال کنید. این مرحله ارسال کالا از چین به ایران نام دارد و در مشورت با شرکت بازرگانی علی والا به شما گفته خواهد شد که بهترین روش برای انجام این عملیات کدام است. 

خرید از چین تحویل در ایران

اما مرحله اول واردات از چین که دیدار با دوست است را چگونه باید به‌درستی انجام داد؟ این دیدار دارای مناسک و رسوماتی است که شرکت بازرگانی علی والا از آن به‌درستی اطلاع دارد. بصورت خلاصه این مناسک و مناسبت‌ها شامل تهیه یک درخواست رسمی خرید و ارسال آن برای شرکت فروشنده چینی است.

خرید از چین تحویل در ایران با شرکت بازرگانی علی والا

این درخواست رسمی خرید البته پروفرما نام داشته و شامل اطلاعاتی مثل قیمت خرید، تعداد کالای درخواستی و البته روش پرداخت هزینه خرید محصولات است. بعد از تهیه این پروفرما شرکت علی والا ان را برای شرکت فروشنده چینی ارسال کرده و اگر با خرید شما موافقت گردد، کالاهای درخواستی شما تهیه شده و به گمرک چین تحویل داده می‌شود.

خرید از چین تحویل در ایران

اما عملیات ترخیص کالاهای خریداری شده از چین نیز مناسک خود را دارد. برای اینکه اجازه ارسال کالاهای خریداری شده از خانه دوست را بگیرید، لازم است که برادری خود را ثابت کنید. اثبات این برادری توسط شرکت علی والا اینگونه است که مدارکی مثل کارت بازرگانی، بارنامه و پروفرما را به اداره گمرک چین تحویل می‌دهد و نشان می‌دهد که یکی از دوستان است. اینگونه اداره گمرک هم کالاها را بررسی کرده و اگر مشکل قانونی نداشته باشند، برگه ترخیص آنها را صادر می‌کند.

حمل و نقل از چین

شاید رفتن از خانه دوست را لحظه‌ای غم‌انگیر بدانید اما در بحث واردات از چین شادترین لحظه همین لحظه است. چرا که در این عملیات شما از دوست تحفه‌ای گرفته‌اید تا بتوانید برای مردم سرزمینتان آورده و آن را در اختیار هموطنان قرار دهید.

حمل و نقل از چین در کمترین زمان ممکن با علی والا

این تحفه البته قرار است برای شما سودآوری داشته باشد و کیفیت زندگی شما را بالاتر ببرد و چه هدیه‌ای بهتر از این؟ برای ارسال کالاها از چین باید از شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی که شرکت بازرگانی علی والا آنها را به‌خوبی می‌شناید استفاده کنید و از راه دریا، هوا یا زمین کالاها را ارسال کنید.


حمل و نقل از چین

کد مطلب: 197324
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *