; ?>; ?> نام نویسی در برنامه پزشك خانواده كاملا رایگان است - مردم سالاری آنلاين
۰
يکشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۳۹

نام نویسی در برنامه پزشك خانواده كاملا رایگان است

چون برنامه پزشك خانواده در هر استان به تدریج اجرا می شود برای نام نویسی نیز از طریق رسانه های استانی به مردم اطلاع رسانی می شود.
'محمد شریعتی' در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اینكه اجرای برنامه پزشك خانواده بطور رسمی در برخی مناطق تهران و استان فارس آغاز شده است، افزود: چون برنامه پزشك خانواده در هر استان به تدریج اجرا می شود برای نام نویسی نیز از طریق رسانه های استانی به مردم اطلاع رسانی می شود.

وی خاطرنشان كرد بالای مطب ها و مراكز مجری پزشك خانواده، تابلوهایی نصب خواهد شد و مردم می توانند برای نام نویسی به این اماكن، مراجعه كنند.

رییس مركز مدیریت توسعه شبكه بهداشت وزارت بهداشت همچنین از استقبال گسترده مردم برای نام نویسی در برنامه پزشك خانواده خبرداد.

شریعتی یادآور شد برنامه پزشك خانواده، برنامه ای است كه مردم هر منطقه تحت پوشش خدمات یك پزشك واحد قرار می گیرند و آن پزشك علاوه بر ارایه خدمات درمانی، اقدام های پیشگیرانه را برای حفظ سلامت افراد صورت می دهد.

وی تاكید كرد خدمات اولیه درمانی و دارویی در اجرای این برنامه بطور رایگان به مردم ارایه خواهد شد.

شریعتی ادامه داد: همچنین پرونده الكترونیك سلامت در برنامه پزشك خانواده تمام سوابق بیماری و سلامت افراد را نگهداری می كند.

به گزارش ایرنا، برنامه پزشك خانواده امسال برای نخستین بار بطور رسمی در مناطق شهری استان های تهران و فارس آغاز شده است و به تدریج تمام استان های كشور را فرا می گیرد.
کد مطلب: 90
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *