۰
جمعه ۷ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۰۰

دفاع از عملكرد رييس سازمان انرژي اتمي

رييس كميته هسته‌يي كميسيون انرژي مجلس با انتقاد از جوسازي‌هاي انجام شده در جرايد و مطبوعات عليه رييس سازمان انرژي اتمي، گفت كه تضعيف و تخريب مجموعه انرژي اتمي به صلاح هيچ فردي نيست و اين كار آب به آسياب دشمن ريختن است.
جليل جعفري در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار كرد: بعد از انتشار مطالبي عليه رييس سازمان انرژي اتمي در برخي مطبوعات، روز چهارشنبه نيز در مجلس جوسازي‌هايي عليه فريدون عباسي شد. اين كار در حالي انجام گرديد كه دكتر عباسي شهيد زنده‌اي است كه مورد هجوم و ترور دشمن قرار گرفته است.

وي افزود: آقاي عباسي با انجام فعاليت‌هاي بسيار خوبي،‌ تيم بسيار منسجمي را در سازمان انرژي اتمي تشكيل داده است كه نتيجه‌ي آن راه‌اندازي نيروگاه اتمي بوشهر بعد از ۳۳ سال با قدرت صددرصدي و پيشبرد فعاليت‌هاي غني‌سازي در وضعيت بسيار مطلوبي است.

نماينده مردم خلخال با اشاره به طراحي و ساخت سوخت راكتور هسته‌يي تهران، گفت: دشمنان ما فكر نمي‌كردند كه روزي ايران بتواند به تكنولوژي ساخت صفحه سوخت دست پيدا كند. تمامي اين موارد در كنار طراحي و ساخت راكتور تحقيقاتي نشان مي‌دهد كه فعاليت‌هاي سازمان انرژي اتمي بسيار مناسب و منسجم است.

جعفري در ادامه با بيان اينكه تضعيف و تخريب مجموعه سازمان انرژي اتمي به صلاح نيست، گفت: موضوع هسته‌يي كشور مساله اول و اساسي به شمار مي‌آيد كه نبايد مسئولان دخيل در اين امر را تخريب كرد چون دشمنان ما درصدد ضربه زدن به كشور هستند و در اين شرايط، تخريب مجموعه انرژي اتمي شايسته نيست.

اين عضو كميسيون انرژي مجلس همچنين عباسي را فردي متدين، متخصص و مومن به انقلاب توصيف كرد و افزود: نبايد شخصيت آقاي عباسي را تخريب كرد و در اين راه آب به آسياب دشمن ريخت. به جاي تضعيف مجموعه سازمان انرژي اتمي، بايد به تقويت آن پرداخت.
کد مطلب: 8556
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *