۰
جمعه ۲۴ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۳۸
حجت الاسلام گنجی:

آل سعود در برابر بی‌حرمتی به پیامبر(ص) عکس العملی نشان نمی‌دهد

استاد حوزه علیمه قم گفت: آل سعود و آنهایی که فریاد می‌زنند قرآن برای ما بس است در برابر بی‌حرمتی به قرآن و پیامبر اکرم(ص) خاموش‌اند و هیچ اعتراضی نمی‌کنند
به گزارش  مهر، حجت الاسلام حسین گنجی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته قم که در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد، گفت: بیداری اسلامی نتیجه انقلاب ایران است و انقلاب اسلامی نتیجه حوزه و حوزه‌های علمیه نیز ثمره قال الصادق(ع) و قال الباقر(ع) است.

وی با بیان اینکه دشمنان اسلام، پنج میلیارد دلار هزینه می‌کنند تا فیلمی موهن علیه پیامبر(ص) را به تصویر بکشند و قلب جهان اسلام را جریحه دار کنند، افزود: امروز می‌بینیم نه آل سعود و نه آل خیفه در برابر این فیلم سرتا سر موهن و جنایت بار که توسط چند مسیحی و قبطی ساخته شده، عکس العملی نشان نمی‌دهند.

استاد حوزه علیمه قم اظهار داشت: امام خمینی(ره) دو فتوای مستقل و مستقیم پیرامون بی‌حرمتی به مسئله ولایت و بی‌حرمتی به ساحت قرآن صادر کردند.

وی با بیان اینکه خبرنگاری در آن زمان، از زنی پرسید الگوی شما کیست که آن زن در پاسخ، یکی از زنان هنرپیشه خارجی را نام برد، ادامه داد: امام راحل که این مصاحبه را شنید، دستور داد مجری برنامه و کسی که مصاحبه را پخش کرده را مجازات کنند و زنی که چنین گفته‌هایی را داشته است باید حد بخورد چرا که معتقد بود به ساحت زهرای اطهر(س) بی‌حرمتی شده است.

حجت الاسلام گنجی افزود: الگو و اسوه زنان و مردان شیعه حضرت فاطمه زهرا(س)، زینب کبری(س) و فاطمه معصومه(س) هستند.

وی با بیان اینکه دومین فتوای امام راحل در خصوص سلمان رشدی نویسنده کتاب آیات شیطانی بود افزود: مفتیان کشورهای عربی در‌‌ همان زمان هم که به ساحت قرآن بی‌حرمتی شد، در برابر اهانت‌ها هیچ اقدامی انجام ندادند و این روز‌ها هم خبر دادند که آنها با سران سرویس‌های جاسوسی ارتباط دارند.

استاد حوزه علیمه قم تصریح کرد: آنهایی که فریاد می‌زنند قرآن برای ما بس است در برابربی حرمتی به قرآن و پیامبر اکرم(ص) خاموش‌اند و هیچ اعتراضی نمی‌کنند.

حجت الاسلام گنجی ادامه داد: وهابیت امروز با صهیونیست‌ها هم گام و هم پیمان هستند و جنایات بسیاری را در کشورهای مسلمان و با پول سعودی‌ها انجام می‌دهند.

وهابیت نقشه‌های دشمنان اسلام را جلو می‌برد

وی با بیان اینکه وهابیون می‌گویند اگر کسی پنج شیعه را بکشد، بهشت بر او واجب می‌شود، عنوان کرد: وهابیت منطق ندارد و تنها دست به ترور و خشونت می‌زند و نقشه‌های دشمنان اسلام را جلو می‌برد.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به این مطلب که یهودیان در اعمال، کتاب‌ها و اعماق وجود وهابیت نفوذ کرده افزود: اگر ائمه اطهار(ع) نبودند مردم به مانند حیوانات زندگی می‌کردند که نه حلال و نه حرام را می‌شناختند و روش زندگی را هم نمی‌آموختند.

حجت الاسلام گنجی تصریح کرد: امروز هر چه داریم از مکتب امام صادق(ع) است و آن حضرت در مکتب هدایتگری ما را هدایت کرده و همه اعمال و رفتارمان در اختیار وجود ایشان است.

استاد حوزه علیمه قم با بیان اینکه امام صادق(ع) در زمان خود فرمودند، قم کوفه کوچک است ادامه داد: اما امروز می‌توان عنوان کرد که قم کوفه بزرگ است چرا که در این زمان، ۵۰ هزار شاگرد مکتب امام صادق(ع) در قم مشغول به تحصیل هستند.

وی ابراز داشت: امروز قم کوفه‌ای بزرگ است و امام صادق(ع) فرمودند علم از نجف به قم کوچ می‌کند و از قم به سرتاسر جهان منتشر می‌شود که این خبر بلند رئیس مذهب، درباره قم است.

کد مطلب: 6809
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *