۰
پنجشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۵۹

به دنبال ترور معاون ضد اطلاعات تشکیلات خودگردان بازداشت ها ادامه دارد

دستگاه‌های امنیتی وابسته به تشکیلات خودگردان برای دومین روز متوالی به بازداشت‌های گسترده در جنین به دنبال ترور معاون رئیس دستگاه ضد اطلاعات وابسته به این تشکیلات ادامه می‌دهند.
به نقل از خبرگزاری سما، بامداد امروز پنج‌شنبه نیز دستگاه‌های امنیتی در جنین در راستای بازداشت‌های گسترده در اردوگاه جنین به دنبال ترور «هشام الرخ» معاون رئیس دستگاه ضد اطلاعات تشکیلات خودگردان، چند نفر را بازداشت کردند.

منابع امنیتی فلسطین گزارش دادند که موسسات امنیتی برای دومین روز متوالی به بازداشت‌های گسترده در اردوگاه جنین ادامه می‌دهند.

در همین باره سرلشگر«طلال دویکات» استاندار جنین اظهار داشت که دستگاه‌های امنیتی بازداشت‌های گسترده‌ای را انجام می‌دهند و تمامی افراد مظنون به دست داشتن در ترور الرخ را بازداشت می‌کنند.

وی از شهروندان و ساکنان اردوگاه جنین خواست تا با نهاد امنیتی برای دستگیری مجرمان همکاری کرده و طرح‌های رژیم اشغالگر برای ایجاد هرج و مرج امنیتی را ناکام گذارند.

افراد ناشناس بامداد دیروز در جنین «هشام الرخ» معاون مدیر دستگاه ضد اطلاعات تشکیلات خودگردان را هدف تیراندازی قرار دادند.

بر اساس این گزارش، الرخ که رئیس کمیته مردمی ارائه خدمات به اردوگاه جنین نیز هست، بامداد دیروز در حین رانندگی در منطقه کوهستانی واقع در میان الجبریات و اردوگاه جنین هدف اصابت ۶ گلوله قرار گرفت و فورا جان باخت.
کد مطلب: 5724
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *