۰
چهارشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۰۶:۴۲

تفاوت چنداني بين اوباما و رامني مشاهده نمي شود

وس بندیکت کارشناس مسائل سیاسی در مصاحبه با شبکه تلویزیونی راشا تودی مدعی شد تفاوت چندانی بین باراک اوباما و میت رامنی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا دیده نمی شود و شاهد انتخاباتی نزدیک خواهیم بود.
بندیکت در مصاحبه با این شبکه تلویزیونی گفت:این دو نامزد چه اوباما و چه رامنی همدیگر را به افراطی گری متهم می سازد اما به نظر من هر دو حزبی که آنها نامزدی آنها را در این انتخابات برعهده دارند به نحوی از افراطی گری و تندروی در مسائل مختلف برخوردار هستند زیرا اگر شما به موضوع هزینه های کلان توجه داشته باشیم هر دو حزب هزینه های زیادی بر ملت آمریکا تحمیل کرده اند.
وی افزود:چه در دوره بوش و چه در دوره اوباما اقتصاد آمریکا شرایط خوبی نداشته و مردم آمریکا همیشه از دو حزب ناراضی بوده اند و با شرایط موجود فکر می کنم که رقابتی نزدیک از هر دو حزب را در این انتخابات شاهد باشیم.
این کارشناس مسائل سیاسی گفت:به نظر من مهمترین ضرر اقتصادی را بوش با به راه انداختن جنگ به آمریکا وارد کرد وحالا که اوباما در قدرت است باز هم جمهوری خواهان که مجلس را در اختیار دارند او را مسئوول تمامی بدبختی و مشکلات معرفی می کنند اما اگر در کل به ماجرا نگاهی داشته باشیم هم بوش و هم اوباما سیاستی مشابه را در باره آمریکا اجرا کرده اند و به نظر من کشور ما به این افراد نیازی ندارد.
وی درباره دلیل افزایش محبوبیت رامنی نامزد جمهوری خواهان را در ماههای اخیر گفت:اوضاع اقتصادی در حال حاضر خوب نیست و مردم هم فردی را که در مسند قدرت است را دلیل آن می دانند که این سبب افزایش محبوبیت جزئی جمهوری خواهان شد اما به نظر من این موقتی است و باز هم شاهد موازنه در هر دو طرف خواهیم بود.
این کارشناس سیاسی درباره لزوم تغییرات در ساختار انتخاباتی آمریکا و حضور نمایندگان احزاب دیگر در این انتخابات گفت:این ایده خوبی است اما احزاب جمهوری خواه و دمکرات با ایجاد موانع از حضور سایر احزاب در انتخابات جلوگیری می کنند و آنها حتی در انتخابات پارلمانی هم نمایندگان مستقل را در فشار قرار می دهند که نمونه آن را در ایالت اوهایو شاهد بودیم که عملی غیردمکراتیک و غیرمنصفانه است .
کد مطلب: 5575
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *