۰
پنجشنبه ۹ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۲۶
رییس جمهور خواستار شد؛

هم اندیشی برای ساختن آینده ای بهتر برای جامعه بشری

رييس‌جمهور گفت: بدون شك همه ملت‌ها از وضع موجود ناراضي هستند و هنوز آرمان‌هاي تاريخي يعني رفع فقر، تهديد، تحقير و كينه‌ورزي و استقرار زندگي ارزشمند در سايه آزادي، عدالت و كرامت، فرصت تحقق مناسب پيدا نكرده است.
هم اندیشی برای ساختن آینده ای بهتر برای جامعه بشری
محمود احمدي‌نژاد طي سخناني در اجلاس سران جنبش غيرمتعهد كه هم‌اكنون در محل اجلاس سران جمهوري اسلامي ايران در حال برگزاري است، اظهار كرد: خداي بزرگ را براي تشكيل اين نشست مهم سپاسگزارم و از جانب ملت ايران حضور شما را در كشور ايران و اجلاس تهران گرامي مي‌دارم و از حسن اعتماد شما به ملت و دولت ايران قدرداني مي‌كنم.

در ادامه احمدي‌نژاد از سران كشورهاي جنبش غيرمتعهدها خواست كه براي گرامي داشتن ياد و خاطره بنيان‌گذاران اين جنبش و همچنين شهيدان رجايي و باهنر كه در چنين روزهايي توسط تروريست‌هاي مورد حمايت مستكبران به پا خاسته و با يك دقيقه سكوت براي آرامش آنان دعا كنند.

وي افزود: از كشور عزيز و برادر مصر و همچنين آقاي محمد مرسي، رييس‌جمهور اين كشور به خاطر تلاش‌هاي سازنده در دوره مديريت اين جنبش سپاسگزاري مي‌كنم و همچنين از مقام معظم رهبري به خاطر حضور و سخنراني ارزشمندشان در اين اجلاس تشكر مي‌كنم.

رييس‌جمهور ادامه داد: گرد هم آمده‌ايم تا با هم‌انديشي شرايط را براي ساختن آينده بهتر براي جامعه بشري بررسي كنيم. بدون شك همه ملت‌ها از وضع موجود ناراضي هستند و هنوز آرمان‌هاي تاريخي يعني رفع فقر، تهديد، تحقير و كينه‌ورزي و استقرار زندگي ارزشمند در سايه آزادي، عدالت و كرامت، فرصت تحقق مناسب پيدا نكرده است. صدها سال پي در پي رنج نوع انسان ادامه يافته و در دوره اخير پس از برده‌داري و استعمار همچنان بر ملت‌ها سايه‌ انداخته‌اند. بخش عمده ثروت در اختيار چند گروه سرمايه‌دار از چند دولت قرار دارد و اكثريت ملت‌ها در فقر هستند.

ادامه دارد...
کد مطلب: 4858
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *