۰
جمعه ۳ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۰۶:۵۱

اشکنازی به مخالفان اقدام علیه ایران پیوست

اشکنازی به مخالفان اقدام علیه ایران پیوستدر ادامه گسترش شکاف بین مقامات اسرائیل درباره اقدام علیه ایران، رئیس سابق ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی نیز مخالفت خود با اقدام علیه برنامه هسته ای تهران را اعلام کرد.
به گزارش فارس به نقل از روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست»، «گابی اشکنازی» رئیس سابق ستاد مشترک ارتش اسرائیل به مخالفان اقدام نظامی اسرائیل علیه برنامه هسته ای ایران پیوست.

طی برنامه ای که شبکه ۲ رژیم صهیونیستی عصر پنجشنبه اقدام به انتشار آن کرد، اشکنازی طی سخنرانی گفت چمدان هسته ای استعاره ای نباید از سوی ایران به سمت اسرائیل فرستاده شود.

رئیس سابق ستاد مشترک ارتش اسرائیل افزود: در زمان کنونی به جای حمله، باید استراتژی ترکیبی به کار گرفته شود که لیستی از جنگ مخفیانه و تحریم های اقتصادی باید با دیپلماسی ترکیب شود.

وی ادامه داد: این موضوع باید با استراتژی سومی حمایت شود و گزینه نظامی [علیه ایران] همچنان باید واقعی و معتبر باشد.

گابی اشکنازی گفت: این چیزی است که من معتقدم باید انجام شود.

رئیس سابق ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی ابراز امیدواری کرد که ترکیبی از تمامی این اقدامات برای متوقف کردن برنامه هسته ای ایران کافی باشد.

وی همچنین به اوضاع در سوریه اشاره کرد و گفت که سرنگونی رژیم اسد می تواند به بهبود اوضاع استراتژیکی اسرائیل کمک کند حتی اگر دولت یا رژیمی سنی جایگزین اسد شود.

اشکنازی ادامه داد معتقد نیست که مصر به زودی به رژیم اسلامی خشونت آمیزی تبدیل شود که به اقدام نظامی علیه اسرائیل بپردازد.
کد مطلب: 3997
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *