۷
۶
يکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۴۸
گزارشی برای مخاطبان فریادگر درباره مسدودشدن 36 ساعته سایت

پایگاه خبری فریادگر رفع فیلتر شد

پایگاه خبری فریادگر رفع فیلتر شد

پایگاه خبری فریادگر پس از ۳۶ ساعت، رفع فیلتر شد.
پایگاه خبری تحلیلی فریادگر که از تابستان سال گذشته با مشی اصلاح طلبی فعالیت خود را آغاز کرده، ساعت ۱۹ روز جمعه ۲۴ خرداد در آخرین ساعات برگزاری انتخابات ریاست جمهوری به طور ناگهانی فیلتر شد. پس از پیگیریهای فراوان و همکاری مسئولان مربوطه، پایگاه خبری فریادگر از ظهر روز یکشنبه ۲۶ خرداد رفع فیلتر شد تا فعالیتهای خود را ادامه دهد.
هرچند که غیبت ۳۶ ساعته پایگاه خبری فریادگر در مهمترین زمان ممکن یعنی عصر روز برگزاری انتخابات تا ظهر روز پس از اعلام نتایج، مخاطبان فریادگر را سرگردان کرد و فرصت اطلاع رسانی در این محدوده زمانی مهم را نیز از ما گرفت و به همین دلیل طی ۳۶ ساعت مسدود بودن سایت موفق به اطلاع رسانی نشده ایم، اما با این وجود خوشحالیم که دوباره بازگشته ایم و بازگشت ما به فضای مجازی با رای دوباره مردم به اصلاح طلبان و انتخاب دکتر حسن روحانی به ریاست جمهوری همزمان شده است.
پایگاه خبری فریادگر از بدو تاسیس تلاش کرده در چارچوب قوانین و مقررات نظام جمهوری اسلامی فعالیت کرده و پایگاهی برای اصلاح طلبان و علاقه مندان به مشی اصلاحات در همین چارچوب باشد و همچنان بر این مبنا به فعالیت خود ادامه خواهد داد. امید است با حمایت شما مخاطبان گرامی، پایگاه خبری فریادگر بتواند در انجام رسالت اطلاع رسانی خود در مسیر اصلاحات و اعتدال عملکردی بهتر از گذشته داشته باشد.

کد مطلب: 33647
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


کوروش
United States
به امید خدا
حسینی
سربلند و پیروز باشید بنده تایید میکنم شما هیچگاه قوانین را فدای مصالح شخصی و گروهی خود نکرده اید
اعظمی
Iran, Islamic Republic of
علت فیلتر شدن چه بود ؟ کاش در ایام فیلتر پیامی می آمد که فیلتر هستید . خود بنده خیلی تلاش کردم و نمی دانستم فیلتر هستید ،فکر کردم مشکل فنی دارید .
سعید
Iran, Islamic Republic of
باتشکر از پرسنل پایگاه خبری فریادگر، و امیدواریم که دیگه این اتفاق تکرار نشود.
شباهنگ
همش منتظر بودم رفع فیلتر شه علت رو بدونم!
جمشیدیان
آقا چی شد ؟ یهو کجا رفتین ؟ فیلتر هم نبود که حداقل با فیلتر شکن بریم ، کلاً مسدود بودید انگار ... دلیلش چی بود ؟
یک مخاطب همیشگی
به نظر من فریادگر یکی از بهترین سایتهای جوان خبری هست که در مدت کوتاهی جایگاه بسیار خوبی در فضای مجازی پیدا کرده ... این دو روز غیبت شما کاملا محسوس بود ... ایشالله همیشه باشی فریادگر