۰
سه شنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۲۰

برنامه دیدارهای امشب لیگ قهرمانان آسیا

تراکتورسازی برای جبران نتایج گذشته و افزایش شانس صعود خود جهت رسیدن به مرحله بعدی جام باید در امارات پیروز شود.
هفته پنجم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در حالی فردا چهارشنبه با برگزاری ۸ دیدار به پایان می رسد که تیم تراکتورسازی در امارات بازی حساسی مقابل الجزیره پیش رو دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته پنجم مرحله گروهی رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا فردا چهارشنبه با برگزاری ۸ دیدار در شرق و غرب آسیا به پایان می رسد که در یکی از مهم‌ترین دیدارها برای ایرانی‌ها تراکتورسازی تبریز در زمین الجزیره امارات به میدان خواهد رفت.

شاگردان تونی اولیویه‌را که به خاطر دو شکست متوالی در هفته های سوم و چهارم برابر الشباب امارات به رده سوم سقوط کرده‌اند برای صعود به مرحله بعدی باید مقابل الجزیره در امارات پیروز شوند که کاری بسیار سخت و دشوار خواهد بود.

تبریزی‌ها که نخستین حضور خود در آسیا را با پیروزی مقابل الجزیره در بازی رفت آغاز کرده اند و حال برای حذف نشدن از آسیا باید در امارات بازنده نباشند. بهترین حالت برای این تیم پیروزی است اما تساوی هم امیدهای تبریزی‌ها را بر باد نخواهد داد و کار صعود آنها به بازی پایانی کشیده می‌شود هر چند که تبریزی‌ها امیدوارند نتیجه بازی رفت مقابل اماراتی‌ها را در دبی جبران کنند و شانس خود را برای صعود به مرحله بعدی به اما و اگر نرسانند.

در دیگر دیدار این گروه الجیش قطر قعرنشین برای حذف نشدن به مصاف الشباب عربستان می‌رود تیمی که با یک پیروزی می تواند راه خود را برای صعود به مرحله بعد هموار کند.

در گروه B پاختاکور ازبکستان میزبان تیم الاتفاق عربستان است که با پیروزی در این دیدار می‌تواند راه خود برای صعود به مرحله بعد را هموار کند. الشباب هم در امارات میزبان لخویای قطر است و برای حذف نشدن در بازی خانگی نباید امتیاز از دست بدهد.

در شرق آسیا هم اف سی سئول کره در زمین جیانگسو قعرنشین به میدان می‌رود و با پیروزی در این بازی می‌تواند راهی مرحله بعد شود.

بازی بعدی این دیدار بین دو تیم ۵ امتیازی سندایی ژاپن با اوریام تایلند است. نبردی که دو تیم برای رسیدن به رده دوم به میدان می روند هرچند ناکامی کره جنوبی و بردن یکی از این دو تیم، تیم پیروز را صدرنشین گروه خواهد کرد.

در گروه F هم گوانگجوی چین برای صعود به مرحله بعد تنها به یک امتیاز نیاز دارد و باید این امتیاز را در زمین اوراوا ردز به دست آورد تیمی که با از دست دادن حتی یک امتیاز هم در خطر حذف قرار می‌گیرد.

جئونگوک کره جنوبی نیز میزبان حریف تایلندی قعرنشین است و برد در این دیدار راه این تیم را برای رسیدن به ۱۶ تیم برتر آسیا هموارتر خواهد کرد.

برنامه هفته پنجم از مرحله گروهی رقابتهای فوتبال لیگ قهرمانان آسیا به شرح زیر است:
گروه A:
* الجیش قطر - الشباب عربستان، ساعت ۱۸:۳۰، ورزشگاه الریان
* الجزیره امارات - تراکتورسازی ایران صفر، ساعت ۱۹:۴۵، ورزشگاه محمد بن زاید

جدول رده‌بندی گروه A:
۱- الشباب عربستان با ۱۰ امتیاز، ۲- الجزیره امارات با ۵ امتیاز، ۳- تراکتورسازی ایران با ۴ امتیاز و ۴- الجیش قطر با ۲ امتیاز

گروه B:
* پاختاکور ازبکستان - الاتفاق عربستان، ساعت ۱۹:۳۰، ورزشگاه مختوم بن راشد
* الشباب امارات - لخویا قطر، ساعت ۲۰:۱۰، ورزشگاه ملک محمد بن فهد

جدول رده‌بندی گروه B:
۱- لخویا قطر با ۸ امتیاز، ۲- پاختاکور ازبکستان با ۷ امتیاز، ۳- الاتفاق عربستان با ۴ امتیاز و ۴- الشباب امارات با ۳ امتیاز

گروه E:
* بوریام یونایتد تایلند - وگالتا سندای ژاپن، ساعت ۱۸، ورزشگاه بوریام
* جیانگ سو چین - اف‌سی سئول کره‌جنوبی، ساعت ۱۹:۴۰، ورزشگاه المپیک مرکزی

جدول رده‌بندی گروه E:
۱- اف سی سئول کره‌جنوبی با ۷ امتیاز، ۲- وگالتا سندای ژاپن با ۵ امتیاز، ۳- بوریام یونایتد تایلند با ۵ امتیاز و ۴- جیانگسو چین با ۴ امتیاز

گروه F:
* جئونبوک هیوندای کره‌جنوبی - موآتگ‌سونگ یونایتد تایلند، ساعت ۱۹، ورزشگاه جام جهانی
* اواراوا ردز ژاپن - گوانگجو اورگرانده چین، ساعت ۱۹:۳۰، ورزشگاه سایتاما

جدول رده‌بندی گروه F:
۱- گوانگجو اورگرانده چین با ۱۰ امتیاز، ۲- جئونبوک هیوندای کره‌جنوبی با ۶ امتیاز، ۳- اواراواردز ژاپن با ۴ امتیاز و ۴- موآتگ‌سونگ یونایتد تایلند با یک امتیاز
کد مطلب: 28220
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *