۰
سه شنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۴۳

روند انتخابات در مناطق زلزله زده

در چهار حوزه انتخابیه خورموج، بخش مرکزی، بخش کاکی و بخش شنبه و طسوج ثبت نام از داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا به مدت یک هفته از ۲۶ فروردین تا یکم اردیبهشت انجام می شود.
سید علی هاشمی روز سه شنبه درگفت وگو با ایرنا اظهار کرد: وقوع زلزله در این بخش بر کار انتخابات تاثیر چندانی نداشته و براساس برنامه زمان بندی انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی دراین منطقه در دست اجراست.

وی افزود: انتخابات درشهر های شنبه وکاکی و۳۴ روستای این دو بخش برگزار خواهد شد و همه شوراهای اسلامی آنها سه نفر عضو اصلی و دو نفرعضو علی البدل خواهند داشت.

فرمانداری دشتی ادامه داد: با وجود وقوع زلزله وشرایط ویژه، داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی از آغازین روز ثبت نام با شور و مسوولانه به ستاد انتخابات مراجعه و اقدام به ثبت نام کرده اند تا حماسه های بزرگ و به یاد ماندنی برای سربلندی و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی و زبونی دشمنان خلق کنند.

هاشمی گفت: در چهار حوزه انتخابیه خورموج، بخش مرکزی، بخش کاکی و بخش شنبه و طسوج ثبت نام از داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا به مدت یک هفته از ۲۶ فروردین تا یکم اردیبهشت انجام می شود.

فرمانداردشتی اضافه کرد: در ۵۱ روستای شهرستان نیز انتخابات شوراهای اسلامی روستایی برگزار می شود که یک روستای محمد آباد دارای شورای پنج نفره و۵۰ روستای دیگرشورای سه نفره خواهند داشت.

زلزله ای به بزرگی ۶.۱ ریشتر ساعت ۱۶ و ۲۲ دقیقه و ۴۹ ثانیه روز سه شنبه هفته گذشته بخش های شنبه و طسوج و کاکی شهرستان دشتی در جنوب استان بوشهر را لرزاند و باعث کشته شدن ۳۷ تن و مصدومیت یکهزارو ۵۰ نفر و تخریب سه هزار و ۱۰۰ واحد مسکونی شد.
کد مطلب: 27605
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *