۰
يکشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۳۳

ورود مجلس به ماجرای فروش ادکلن مرگ‌آور

به دنبال انتشار خبر توزیع ادکلن کشنده و ایجاد موجی از نگرانی در میان مردم، اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس نهم در نشست عصر فردای این کمیسیون، به ماجرای توزیع این ادکلن مرگ‌آور رسیدگی می‌کند.

به نقل از تولید ایرانی، احمد آریایی‌نژاد، دبیر اول کمیسیون بهداشت و درمان مجلس نهم با اعلام این خبر درباره توزیع عطر مرگ‌آور در میان مردم گفت: هم‌اکنون اخبار و اطلاعات و گزارش‌هایی در این زمینه به کمیسیون رسیده است که باید بررسی و کارشناسی شود.

وی با تأکید بر لزوم آگاه کردن مردم از ابعاد مختلف و حقیقی ماجرای توزیع عطر مرگ‌آور افزود: لازم است جزئیات این مسئله بررسی و پاسخ روشن و قانع‌کننده‌ای به مردم ارائه شود.

وی تأکید کرد: باید ابعاد و اهداف پشت پرده چنین رویدادی روشن شود و با اطلاع‌رسانی شفاف در باره آنها، مردم را از دغدغه نگرانی رهانید.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی همچنین بیان کرد: در نشست این هفته کمیسیون بهداشت و درمان مجلس٬ محمدجواد محمدی‌زاده رئیس سازمان محیط زیست کشور گزارشی را درباره برنامه‌ها و سیاست‌های جاری و آتی آن سازمان در رویارویی با چالش‌های زیست‌محیطی و اقدام‌های اننجام شده در این حوزه به نمایندگان ارائه می‌دهد.

به گفته وی، همچنین نماینده جامعه پزشکی برای ارائه نظرهای خود درباره طرح پزشک خانواده و سیستم ارجاع در نشست روز (دوشنبه ۲۳ مرداد) کمیسیون بهداشت و درمان مجلس حاضر می‌شود.

آریایی‌نژاد یادآور شد: در نشست روز دوشنبه همچنین به طرح تأسیس سازمان ملی استاندارد ایران و لایحه ناظر بر اجرای معاهده منع گسترش، تولید، انباشت و بکارگیری سلاح‌های شیمیایی و انهدام آنها رسیدگی می‌شود.

وی تصریح کرد: در نشست روز (سه‌شنبه ۲۴ مرداد) کمیسیون بهداشت و درمان٬ کارگروه‌های تخصصی درباره نقشه راه کمیسیون گزارش‌هایی را ارائه می‌کنند؛ همچنین در نشست روز سه‌شنبه کمیسیون٬ اصلاح قانون نظام صنفی کشور و طرح خدمات‌رسانی به ایثارگران بررسی می‌شود.

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس نهم افزود: محمدجواد محمدی‌زاده رئیس سازمان محیط زیست کشور در نشست روز سه‌شنبه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس حاضر و گزارشی را درباره برنامه‌ها و سیاست‌های جاری و آتی آن سازمان در رویارویی با چالش‌های زیست‌محیطی و اقدام‌های انجام شده درباره مواد برنامه پنج‌ساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران ارائه می‌دهد.

کد مطلب: 2674
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *