۰
يکشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۳۰

تهرانی‌ها امروز مراقب هوا باشند

اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: امروز (۲۲ مهر) در پاره‌ای از نقاط استان به‌ویژه مناطق جنوبی و غربی به‌طور متناوب گاهی وزش باد شدید با احتمال خیزش موقت گرد و خاک مورد انتظار است.
تهرانی‌ها امروز مراقب هوا باشند
به گزارش مردم سالاری آنلاین ؛ برپایه بررسی نقشه‌های پیش‌یابی آسمان استان تهران، امروز (۲۲ مهر) طی پنج روز آینده، آسمان تهران صاف تا قسمتی ابری، گاهی همراه با وزش باد، در نقاط پرتردد شهری در بعضی ساعات افزایش برخی آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا و در ارتفاعات به‌ویژه فیروزکوه افزایش ابر و در بعضی ساعات بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

ایسنا در خبری نوشت:همچنین امروز در پاره‌ای از نقاط استان به‌ویژه مناطق جنوبی و غربی به‌طور متناوب گاهی وزش باد شدید با احتمال خیزش موقت گرد و خاک و یا انتقال گرد و خاک از استان‌های همجوار مورد انتظار خواهد بود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، توچال با کمینه دمای یک درجه سانتیگراد سردترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۲۳ مهر) صاف و از بعد از ظهر افزایش باد با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۹ درجه سانتیگراد و طی سه‌شنبه (۲۴ مهر) صاف، گاهی وزش باد شدید و احتمال گرد و خاک با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

کد مطلب: 224713
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *