۰
دوشنبه ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۰

دبیرکل حزب مردم سالاری در نود و نهمین همایش فصلی این حزب هشدار داد؛ خطر مصادره دولت وفاق ملی از سوی حافظان منافع شخصی 

روز پنجشنبه ۱۴۰۳/۶/۲۲ نود و نهمین همایش فصلی حزب مردم سالاری با حضور دبیرکل، اعضای شورای مرکزی، دفتر سیاسی، مسئولان اعضای کمیته‌ها و شاخه‌ها و سازمان‌ها و دبیران شعب استانی این حزب در محل اردوگاه شهید مصطفی خمینی دماوند برگزار شد. در این همایش که با شعار ارتقای مردم سالاری و حکمرانی حزب شکل گرفت گلایه‌هایی هم از سوی برخی اعضا نسبت به واگذاری برخی مسئولیت‌ها به مجاهدان شنبه و بی‌اعتنایی به یاران واقعی و دلسوز دولت چهاردهم مطرح شد.
دبیرکل حزب مردم سالاری در نود و نهمین همایش فصلی این حزب هشدار داد؛ خطر مصادره دولت وفاق ملی از سوی حافظان منافع شخصی 

به گزارش خبرنگار سایت مردم سالاری آنلاین، نحوه برگزاری بیست و سومین کنگره حزب در اسفند ماه و چگونگی تامین هزینه‌ها از طریق حق عضویت و دستیابی به بالاترین تعداد اعضا در میان احزاب کشور در افق ۱۴۰۵ از جمله تصمیمات این همایش بود. در پایان این همایش دکتر مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب چند نکته اساسی را مطرح کرد.

وی با اشاره به سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع) و با بیان اینکه آن حضرت می‌فرماید (جُعِلَتِ الخَبائِثُ فی بَیتٍ و جُعِلَ مِفتاحُهُ الکِذبَ) یعنی همه پلیدی‌ها در خانه‌ای قرار داده شده است که کلید آن در دروغگویی است، نسبت به برخورد صادقانه در روابط اجتماعی و سیاسی و حزبی تاکید کرد و گفت متاسفانه پدیده دروغگویی در میان برخی صاحب منصبانی که صرفاً به دنبال منافع شخصی هستند فراوان است و علی رغم اینکه دکتر پزشکیان از صداقت برخوردار است اما اینجانب هشدار می‌دهم که برخی حافظان منافع شخصی به دنبال مصادره دولت وفاق ملی هستند لذا در عین حمایت همه جانبه از دولت چهاردهم ما حتماً منتقد ناکارآمدی‌ها و ناروایی‌های برخی وزرا و معاونان آنان خواهیم بود.

رئیس فراکسیون دیپلماسی و منافع ملی مجلس دهم با اشاره به ضرورت توازن و تعامل مثبت با قدرت‌های بزرگ جهان نسبت به نوعی انفعال دیپلماسی ایران در ماجرای زنگزور و میدان گازی آرش انتقاد کرد.

عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی به ضرورت بازگشت اساتید و دانشجویان اخراجی دانشگاه ها تاکید کرد و گفت زمان به شدت در حال گذر است لذا علاوه بر موضوع رفع حصر میرحسین موسوی و همسر گرانقدرش و حاج آقا کروبی که نباید فراموش شود حتماً باید رفع فیلترینگ فضای مجازی و متوقف کردن طرح‌هایی همچون طرح نور و گشایش وضعیت اقتصادی و ثبات قیمت ارز و افزایش قدرت پول ملی باید در اولویت باشد.

مدیر مسئول روزنامه مردم سالاری نسبت به آزادی برخی روزنامه‌نگاران و خبرنگاران تاکید کرد و از برخورد جناحی صدا و سیما در برخی برنامه‌های آن انتقاد نمود دبیرکل حزب مردم سالاری و موسس خانه احزاب ایران بر ضرورت نظام انتخاباتی حزبی تاکید کرد و اظهار داشت مفهوم جمله دکتر پزشکیان که من حزبی نیستم نباید به مفهوم نادیده گرفتن نقش احزاب برای تحقق مردم سالاری و حکمرانی واقعی شود لذا باید عملکرد دولت چهاردهم به گونه‌ای باشد که شاهد افزایش مشارکت مردم با حضور پررنگ احزاب در انتخابات شوراها در خرداد ماه سال آینده باشیم.

دکتر کواکبیان در پایان بر ضرورت نقش آفرینی دبیران شعب استانی حزب مردم سالاری در فرایند انتخاب استانداران با معیار شایسته سالاری تاکید کرد و گفت قرار نیست که به نام وفاق ملی همان استانداران سابق در قدرت باقی بمانند لذا این نکته را برای حمایت دلسوزانه از دولت پزشکیان باید همواره تکرار کنیم.

کد مطلب: 223120
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *