; ?>; ?> آخرین بمب نقل و انتقالاتی استقلال هم پرسپولیسی است! - مردم سالاری آنلاين
۰
جمعه ۲۳ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۴۰

آخرین بمب نقل و انتقالاتی استقلال هم پرسپولیسی است!

سرمربی تیم استقلال تاکید به جذب مهاجم سابق تیم ملی و پرسپولیس دارد.
آخرین بمب نقل و انتقالاتی استقلال هم پرسپولیسی است!

به گزارش مردم سالاری آنلاین به نقل از ورزش سه ،کریم انصاری‌فرد که پس از درخشش خیره‌کننده در سایپا به پرسپولیس رفت و پس از یک فصل بازی، سر از تراکتور درآورد و به آقای گلی لیگ برتر و قهرمانی جام حذفی همراه با سرخپوشان تبریزی رسید، در ۱۰ سال گذشته حضور در هفت باشگاه مختلف آسیایی و اروپایی را تجربه کرده و در ۶ کشور مختلف بازی کرده؛ ولی اکنون در وضعیتی است که احتمال دارد به فوتبال ایران برگردد و این بار استقلال را انتخاب کند.

او همراه با سایپا به آقای گلی لیگ برتر رسید و جوان‌ترین بازیکن در تاریخ فوتبال ایران لقب گرفت که این عنوان را به دست می‌آورد و پس از آن درحالی‌که پیشنهاد‌های جالب توجهی از پرسپولیس، استقلال و سپاهان داشت، تصمیم گرفت به جمع قرمز‌ها اضافه شود و آبی‌ها در جذب او ناکام بمانند؛ ولی پس از ۱۱ سال این انتقال در مسیر انجام است.

باشگاه استقلال در اوج جوانی و آمادگی انصاری‌فرد منتظر او بود؛ اما کریم به سمت پرسپولیس چرخید، ولی حالا که کار قرمز‌ها در جذب مهاجم جدید تمام شده، او در مسیر تیم رقیب است و بعید نیست سر از تیم رقیب دربیاورد.

انصاری‌فرد البته دوران خوشی در پرسپولیس سپری نکرد و با وجود اینکه شروع موفقی داشت و حتی مقابل پیکان هت‌تریک کرد؛ اما در پایان فصل با ۸ گل زده به کارش پایان داد و پس از آن هم به دلیل اختلاف با علی دایی راهی تراکتور شد و یک سال بعد هم به اوساسونا اسپانیا رفت.

این ستاره سابق تیم ملی که تجربه حضور در سه دوره جام جهانی و گلزنی مقابل پرتغال در این رقابت‌ها را دارد و یکی از مهم‌ترین مهاجمان فوتبال ایران به شمار می‌رود و توانسته بیش از ۱۰۰ بازی ملی انجام بدهد، طی روز‌های اخیر دو بار با جواد نکونام صحبت کرده و سرمربی آبی‌ها سعی داشته او را برای حضور در استقلال متقاعد کند.

انصاری‌فرد که طی یک دهه اخیر برای اوساسونا، پانیونیوس، المپیاکوس، ناتینگهام فارست، السیلیه قطر، آ. ا. ک آتن، اومونیا قبرس و آریس یونان داشته، بهترین عملکردش را برای باشگاه‌های یونانی ارائه داده؛ ولی حالا در سن ۳۴ سالگی در وضعیتی قرار گرفته که ممکن است ایران را انتخاب کند.

مهاجم پیشین پرسپولیس و تراکتور که پس از جام ملت‌های آسیا تجربه دعوت به تیم ملی را به دست نیاورده و سعی دارد دوباره این مهم را تجربه کند، در فصل اخیر برای دو باشگاه به میدان رفت که در دور رفت ۱۵ بازی برای اومونیا قبرس انجام داد و دو گل به ثمر رساند و در دور برگشت هم یک گل و یک پاس گل در ۱۲ حضور ثابت و تعویضی برای آریس یونان داشت که البته اوضاع بر وفق مرادش نبود.

در شرایطی که استقلال دو گزینه خارجی هم مدنظر دارد و به دنبال یک مهاجم داخل باکس است، این باشگاه باید سعی کند تا انصاری‌فرد را به خدمت بگیرد و کارش را در نقل و انتقالات به پایان برساند.

کد مطلب: 222932
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *