۰
جمعه ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۲۰

عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب: خونخواهی اسماعیل هنیه انجام می‌شود

عضو دفتر نشر آثار رهبر انقلاب، گفت: خونخواهی اسماعیل هنیه انجام می‌شود و دولت اسلامی در خونخواهی مهمان شریف خود، آن چنان مجازاتی را برای این رژیم و باند آن رقم می زند که در فکر آن ها نمی گنجد؛ امت اسلامی و مردم شریف ما آماده چنین خونخواهی باشند و مطمئن باشند این اتفاق می افتد.
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب: خونخواهی اسماعیل هنیه انجام می‌شود
به گزارش مردم سالاری آنلاین ؛ مهدی فضائلی، عضو دفتر نشر آثار رهبر انقلاب، در سخنرانی پیش از خطبه های امروز نماز جمعه تهران گفت: رژیم صهیونستی سمبل، جلوه و تجلی شیطان در صحنه بین‌المللی است. امروز ما در صحنه راهبردی و مواجهه با رژیم صهیونیستی و حامیان و پشتیبانان او در سطح جهان یعنی نظام استکباری ورزیده‌تر می‌شویم که این مسیری برای ارتقای بیشتر نظام اسلامی و رشد و کمال امت اسلام تا رسیدن به تمدن نوین اسلامی است.

بنابر روایت ایسنا، او افزود: پیروزی انقلاب اسلامی تاثیرات شگرف و بسیار ماندگار در عرصه بین‌الملل ایجاد کرد و توجه و گرایش به اسلام در سطح جهان افزایش یافت. تا قبل از انقلاب اسلامی گروه های مبارز فلسطینی عمدتا گرایش های مارکسیستی و ناسیونالیستی داشتند و جنبش هایی مثل فتح با انگیزه ها و ایدلوئوژی اسلامی مبارزه نمی کردند اما با پیروزی انقلاب اسلامی تحول در مبارزان فلسطینی به وجود آمد و گروه هایی با ایدئولوژی و تفکر اسلامی در صحنه مبارزه با رژیم صهونیستی خلق شد که جنبش جهاد اسلامی جزء اولین گروه‌ها است و حماس در ادامه راه در فلسطین تاسیس شد.

وی یادآور شد: رژیم صهیونیستی در جنگ ۶ روزه ۴ کشور اسلامی را شکست داد اما امروز در مقابل حماس و حزب‌الله لبنان مجبور به تن دادن به نبرد طولانی و بدون دستاورد نظامی شده است؛ این یکی از مهمترین نتایج حضور تفکر اسلامی و دینی در صحنه مبارزه است.

فضائلی خاطرنشان کرد: اینکه نظام استکباری با امت و اندیشه اسلامی اینگونه مواجهه کرده و عصبانی است و تلاش می کند با دولت و نظام جمهوری اسلامی مبارزه کند، به این خاطر است که با حضور اسلام و تفکر اسلامی آن ها به راحتی گذشته نمی تواند به اهداف و مقاصدش در صحنه بین الملل برسند.

این تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: برخی می پرسند چرا رژیم صهیونیستی اینگونه بی پروا و گستاخ عملیات  انجام می‌دهد؟ چون اساس تولد و خلق و شکل گیری رژیم صهیونیستی برای ساختارشکنی و قانون شکنی و عبور از خط قرمزها بوده است؛ نظام سلطه نطفه نامشروعی در این نقطه حساس جغرافیایی ایجاد کرد تا همین کارها را کرده و به قواعد بین المللی و انسانی پایبند نباشد.

وی با اشاره به زندگی اسماعیل هنیه گفت: شهید هنیه در اردوگاه متولد شد و خانواده او به مصر تبعید شده بودند؛ در دوران زندگی چندین بار به زندان‌های رژیم صهیونیستی می افتد و شکنجه می شود، سپس تبعید شده و چندین بار در معرض ترور قرار گرفته و تعدادی زیادی از خانواده و نزدیکان و فرزندان و نوه هایش به شهادت رسیدند.  پایان زندگی چنین انسانی جز شهادت به دست رژیم صهیونیستی برای او یک افسوس بود؛ سعادت این انسان و چنین انسان هایی شهادت در راه خداست.

عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب اسلامی با بیان اینکه وظیفه ما در چنین شرایطی چیست؟ گفت: تعبیر رهبر انقلاب از نظام اسلامی، دولت مقاومت است و اتکای جبهه مقاومت به دولت مقاومت است؛ باید امروز دولت مقاومت به معنای مرکز ثقل جریان استقامت در مقابل استکبار جهانی قوی‌تر از گذشته باشد که برای قوی‌تر بودن مولفه‌هایی وجود دارد.

وی توضیح داد: انسجام و وحدت و همدلی جزء مهمترین مولفه های قوی بودن در مقابل نظام سلطه است؛ آن‌ها به دنبال ایجاد گسست و تفرق و اختلاف در جامعه اسلامی هستند لذا باید آن‌ها را با همدلی و انسجام و همبستگی خودمان ناکام بگذاریم.

فضائلی تاکید کرد: صدر اولویت های دولت جدید اهتمام درباره  اقتصاد و معیشت مردم باشد؛ اتفاقاتی از این قبیل (ترور اسماعیل هنیه) نباید دولت را در طی کردن این مسیر و جهت گیری اصلی خارج کرده و ذهن او را منحرف کند البته که این حادثه مهمی است و باید برای آن تدبیر کرد که تدبیر هم شده و ان‌شاءالله به اجرا گذاشته می‌شود.

عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبری انقلاب اسلامی در ادامه خطاب به رژیم صهیونیستی و باند قاتل و جنایت در این رژیم گفت: اگر تصور کردید که با ترور شخصیت های موثر جبهه مقاومت همچون فواد شکر و اسماعیل هنیه می توانند در عزم و اراده ما در مبارزه خلل و سستی ایجاد کنند، کور خواندید؛ مطمئن باشید این خون ها و شهادت‌ها اراده و عزم ما را در این مسیر برای خونخواهی این عزیزان محکم تر و مصمم تر می‌کند.

وی تاکید کرد: رژیم صهیونیستی و باند قاتل و جنایتکار در این رژیم تردید نکنند خونخواهی اسماعیل هنیه انجام می‌شود و دولت اسلامی در خونخواهی مهمان شریف خود، آن چنان مجازاتی را برای این رژیم و باند آن رقم می زند که در فکر آن ها نمی گنجد؛ امت اسلامی و مردم شریف ما آماده چنین خونخواهی باشند و مطمئن باشند این اتفاق می افتد.

کد مطلب: 220615
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *