۰
جمعه ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۱۵

آکسیوس: آمریکا نگران پاسخ تلافی جویانه ایران است

منابع آمریکایی اعلام کردند پاسخ تلافی جویانه ایران به ترور هنیه طی روزهای آینده رخ خواهد داد.
آکسیوس: آمریکا نگران پاسخ تلافی جویانه ایران است

به گزارش مردم سالاری آنلاین ،ترور اسماعیل هنیه، از رهبران برجسته حماس در تهران اکنون انگشت اتهام را به سوی رژیم صهیونیستی نشانه گرفته است. مقامات ایران و نیز محور مقاومت در منطقه وعده پاسخ سخت به دشمن صهیونیست به دلیل این اقدام شنیع را داده‌اند؛ موضوعی که حتی مقامات آمریکا اکنون به آن باور پیدا کرده‌اند.

بر این اساس، ۳ مقام آگاه آمریکایی که نخواستند نامشان فاش شود اعلام کردند: دولت بایدن اعتقاد دارد ایران در حال آماده شدن برای پاسخ به ترور هنیه در تهران است و این عملیات طی روزهای آینده اجرایی می‌شود.

به گزارش مهر به نقل از آکسیوس، این منابع خاطر نشان کردند: پاسخ ایران به ترور هنیه نسبت به گذشته گسترده‌تر بوده و با مشارکت حزب الله لبنان انجام خواهد شد.

آکسیوس در ادامه می‌نویسد: دولت بایدن به شدت نگران آن است که اکنون ایجاد ائتلاف و بسیج منطقه‌ای برای حفاظت از اسرائیل در برابر حمله ایران نسبت به حمله پیشین تهران سخت‌تر است زیرا حمله جدید در چارچوب جنگ اسرائیل و حماس و ترور هنیه صورت می‌گیرد که اکنون در سرتاسر منطقه احساسات ضداسراییلی برانگیخته شده است.

یک مقام آمریکایی در این باره گفت: جامعه اطلاعاتی آمریکا از روز چهارشنبه پیام‌های روشنی درباره حمله تلافی جویانه تهران دریافت کرده است.

کد مطلب: 220598
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *