۰
جمعه ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۱۵

ادامه لغو پروازهای بین المللی به تل آویو،خطوط هوایی ایتالیا هم پروازهایش را لغو کرد

در جدیدترین تحول خطوط هوایی ایتالیا اعلام کرد که پروازهایش را به مقصد و از مبدأ تل آویو تا ششم ماه جاری به تعلیق در آورده است.
ادامه لغو پروازهای بین المللی به تل آویو،خطوط هوایی ایتالیا هم پروازهایش را لغو کرد

 جماران نوشت:
 به نقل از الجزیره، به دنبال تشدید تنش‌ها در منطقه و افزایش نگرانی‌های امنیتی، بسیاری از خطوط هوایی بین‌المللی پروازهای خود به مقصد فلسطین اشغالی را لغو کردند.

در حالی که رژیم صهیونیستی پیشتر اعلام کرده بود که حریم هوایی خود در شمال حضره را به دلیل نگرانی‌های امنیتی بسته است اما فرودگاه‌های بین‌المللی بن گوریون و رامون باز خواهند ماند، خطوط هوایی بین‌المللی ترجیح دادند به دنبال تشدید تنش‌ها و افزایش نگرانی‌های امنیتی، کلیه پروازهای خود به مقصد این رژیم را لغو کنند.

در جدیدترین تحول خطوط هوایی ایتالیا اعلام کرد که پروازهایش را به مقصد و از مبدأ تل آویو تا ششم ماه جاری به تعلیق در آورده است.

لوفت هانزا، ایربالتیک، فلای دبی، دلتا، یونایتد ایرلاینز، اتریش ایرلاینز، خطوط هوایی بروکسل، بریتیش ایرویز و ایر ایندیا از جمله خطوط هوایی بین‌المللی هستند که تا به حال کلیه پروازهای خود به مقصد فلسطین اشغالی را به حالت تعلیق درآورده‌اند.

در همین ارتباط، خبرگزاری قبرس پیش تر گزارش داده بود که پرواز LH۶۸۲ لوفت هانزا از مونیخ به تل آویو در فرودگاه لارناکا در ساحل جنوب شرقی جزیره قبرس به زمین نشست و خدمه آن از ادامه مسیر خود به سمت (رژیم) اسرائیل خودداری کردند.

گروه لوفت‌ هانزا که شامل لوفت‌ هانزا، سوئیس، بروکسل، اتریش و یورووینگز می‌شود، اعلام کرد که تمامی پروازهایش به مقصد و از مبدأ (رژیم) اسرائیل تا ۹ آگوست (۱۹ مرداد) لغو شده است.

یونایتد ایرلاینز که در ماه ژوئن پس از تعلیق پروازهایش در اکتبر گذشته، بار دیگر پروازهای خود به رژیم صهیونیستی را از سر گرفته بود نیز به دنبال شدت یافتن تنش‌ها در منطقه، تعلیق دوباره‌ای را در کلیه پروازهای خود به مقصد این رژیم اعلام کرد.

همچنین خطوط هوایی دلتا نیز پیشتر اعلام کرده بود که پروازهای خود بین نیویورک و تل آویو را لغو کرده است.

روزنامه نیویورک‌تایمز هم در گزارشی از لغو ۱۸ پرواز بین‌المللی به فرودگاه بن گوریون در روز پنجشنبه خبر داده بود.

به نوشته تارنمای خبری جی تی پی، این در حالی است که به دنبال ترس از تشدید تنش‌ها در خاورمیانه، روز پنجشنبه حدود ۷۰ هزار نفر از صهیونیست‌های ساکن اسرائیل برای ترک رژیم صهیونیستی به فرودگاه بن گوریون سرازیر شده بودند.

کد مطلب: 220607
برچسب ها: ایتالیا اسرائیل
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *