۰
چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۳

3 مقصد ارزان برای مهاجرت تحصیلی در سال 2024

انتخاب درست مقصد مهاجرت تحصیلی با توجه به وضعیت مالی، میزان پس‌انداز و ... اهمیت زیادی دارد و به شما کمک می‌کند تا درصد موفقیت خود را تا حد بسیار زیادی بالا ببرید و با اطمینان بیشتری به مهاجرت کاری و دائم در کشور مقصد فکر کنید.
3 مقصد ارزان برای مهاجرت تحصیلی در سال 2024

از طرف دیگر بسیاری از افراد این روش مهاجرت را به‌دلیل هزینه‌های پایین‌تر و شرایط آسان‌تر انتخاب می‌کنند و بالا بودن هزینه‌های تحصیل و زندگی در کشور مقصد، کاملاً با این هدف منافات دارد و مسیر مهاجرت را با شکست مواجه می‌کند.

با توجه به اهمیت این موضوع، این مطلب را به معرفی 3 کشور ارزان برای مهاجرت تحصیلی اختصاص داده‌ایم و علاوه بر این، مؤسسه اپلایرز را معرفی کرده‌ایم که به‌صورت تخصصی در این حوزه فعالیت می‌کند و با کمک آن می‌توانید بهترین مقصد مهاجرت تحصیلی را با توجه به شرایط خود انتخاب کنید.

اپلایرز؛ متخصص انتخاب بهترین مقصد برای مهاجرت تحصیلی

در مؤسسات مهاجرتی سنتی، تعدادی مقصد محدود با شرایط سفت‌وسخت به شما معرفی می‌شود و باید خودتان ببینید که کدام مقصد با روحیات، اهداف و شرایط مالی شما مطابقت دارد.

درحالی‌که مشاوران مؤسسه مهاجرتی به روزی مثل اپلایرز، اول در مورد مسائل بالا از شما سؤال می‌پرسند و بعد با توجه به پاسخ‌های شما و با در نظر گرفتن بالاترین شانس موفقیت، بهترین مقصد مهاجرت تحصیلی را به شما معرفی می‌کنند. این مشاوره دلسوزانه و حرفه‌ای، در قالب یک جلسه رایگان ارائه می‌شود.

بعد از تأیید شما، اپلایرز منتوری را به شما اختصاص می‌دهد که در زمینه مهاجرت به مقصد پیشنهادی تخصص و تجربه دارد و تا پایان مسیر مهاجرت تحصیلی شما را همراهی می‌کند.

همچنین برای این که خیالتان از بابت پایین بودن ریسک مهاجرت به مقصد موردنظر و انطباق آن با اهداف و شرایط مالی شما راحت شود، اپلایرز www.applyers.irبه شما ضمانت می‌دهد که در صورت عدم اخذ پذیرش، تمامی هزینه‌ها را به شما باز می‌گرداند.

معرفی 3 مقصد ارزان برای مهاجرت تحصیلی

براساس تجارب مشاوران و منتورهای اپلایرز و پرونده‌های موفق این مؤسسه، کشورهای ایتالیا، آلمان و اسپانیا از ارزان‌ترین کشورها برای مهاجرت تحصیلی محسوب می‌شوند. در ادامه به مزایا و هزینه‌های تحصیل در دانشگاه‌های این 3کشور می‌پردازیم.

آلمان

نزدیک به یک دهه از اجرای سیاست تحصیل رایگان در دانشگاه‌های دولتی آلمان می‌گذرد و در این مدت، آلمان به مقصدی ایده‌آل برای مهاجرت تحصیلی ارزان تبدیل شده است. البته بیشتر دوره‌های رایگان دانشگاه‌های دولتی این کشور به زبان آلمانی تدریس می‌شوند و شرط تحصیل در آن‌ها، تسلط به زبان آلمانی است.

ارزان بودن تحصیل در دانشگاه‌های دولتی آلمان به معنای پایین بودن اعتبار این دانشگاه‌ها نیست، بلکه بیشتر آن‌ها در میان 100 دانشگاه برتر جهان قرار دارند. برای تحصیل در این دانشگاه‌های معتبر، باید ماهانه 800 تا 1100 یورو را به عنوان هزینه زندگی دانشجویی در نظر بگیرید.

ایتالیا

ایتالیا در سال‌های اخیر به یکی از مقاصد محبوب برای مهاجرت تحصیلی ایرانیان تبدیل شده است؛ تاحدی‌که بسیاری به عنوان اولین گزینه به این کشور فکر می‌کنند. البته با توجه به پایین بودن شهریه دانشگاه‌ها و هزینه‌های زندگی در شهرهای دانشجویی و همچنین امکان دریافت بورس استانی برای پوشش هزینه‌های زندگی، این وضعیت جای تعجب ندارد.

شهریه دانشگاه‌های ایتالیا چیزی بین صفر تا 2000 یورو (بسته به رشته و دانشگاه) متغیر است و زندگی در شهرهای دانشجویی این کشور نزدیک به ماهانه 600 یورو خرج بر می‌دارد. اگر زندگی در شهرهای بزرگ‌تری مثل رم و میلان را انتخاب کنید، این هزینه به بالای 900 یورو می‌رسد.

مثل دانشگاه‌های آلمان، دانشگاه‌های ایتالیا هم از معتبرترین دانشگاه‌های جهان محسوب می‌شوند و تحصیل در آن‌ها شانس شما برای دریافت ویزای کاری و اقامت دائم در این کشور و سایر کشورهای اروپایی و آمریکا را افزایش می‌دهد.

اسپانیا

اسپانیا هم سهم بزرگی از فهرست برترین دانشگاه‌های جهان را به خود اختصاص داده و بعد از تحصیل در دانشگاه‌های این کشور، شانس بالایی برای اقامت دائم در خود کشور اسپانیا و سایر کشورهای پیشرفته خواهید داشت.

شهریه دانشگاه‌های این کشور چیزی بین 300 تا 3500 یورو است و زندگی دانشجویی در اسپانیا هم ماهانه بین 900 تا 1000 یورو خرج دارد. البته اجازه کار دانشجویی به شما امکان جبران این هزینه‌ها را می‌دهد.

چگونه از موسسه مهاجرت تحصیلی اپلایرز مشاوره بگیریم؟

مشاوره رایگان از طریق اپلایرز شرایط خاصی ندارد و بسته به تمایل خود، می‌توانیدبه‌صورت حضوری، تلفنی یا آنلاین از این مؤسسه برای انتخاب بهترین مقصد مهاجرت تحصیلی مشاوره رایگان بگیرید. برای شروع هم کافی است اینجا را کلیک کنید و فرم مشاوره را پر کنید تا مشاوران اپلایرز در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.

کد مطلب: 220498
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *