۰
چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۳۰

نماینده معترض مجلس عذرخواهی کرد /ماجرا چه بود؟

نماینده بوکان در مجلس در خصوص بلندکردن صدای خود در جلسه امروز مجلس عذرخواهی کرد و گفت: بنده چندین‌بار به آقای متفکر و آقای حاجی‌بابایی مراجعه کردم تا در خصوص طرح دوفوریتی به بنده توضیح دهند.
نماینده معترض مجلس عذرخواهی کرد /ماجرا چه بود؟
به گزارش مردم سالاری آنلاین ؛ محمدقسیم عثمانی در جلسه امروز چهارشنبه در تذکری شفاهی گفت: بنده از همه همکاران عذرخواهی می‌کنم که اگر صدایم را بلند کردم. بنده عضوی از مجلس شورای اسلامی بوده و برای جایگاه مجلس احترام قائلم اما بنده به شدت تحت فشار بوده و عصبانی بودم.  

آنگونه که ایرنا روایت کرده، عثمانی اضافه کرد: بنده چندین‌بار به آقای متفکر و آقای حاجی‌بابایی مراجعه کردم تا در خصوص طرح دوفوریتی به بنده توضیح دهند. درست است که حدود ۳۰ طرح دوفوریتی اعلام وصول شده است اما برای من اولین طرح بود من یاغی نیستم من یک دانشگاهی هستم.  

نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: طرح بنده سالانه ۵۰۰۰ میلیارد تومان از هزینه‌های مردم را کم می‌کند مگر رهبری نگفتند که در جهت خدمت به مردم قانون‌گذاری کنید؟ آیا این خدمت به مردم نیست؟ 

وی در ادامه تاکید کرد: ما مدیون پادگان‌های کشور هستیم بنده خود را خاک پای کسانی می‌دانم که در مرزهای کشور و در پادگان‌ها برای عزت و ناموس کشور از جان مایه می‌گذارند. حرفی که بنده زدم از این منظر بود که رابطه در مجلس شورای اسلامی فرماندهی و فرمانبر نیست بلکه در اینجا آیین‌نامه حاکم است. 

کد مطلب: 220146
برچسب ها: مجلس دوازدهم
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *