۰
شنبه ۱۶ تير ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۴۳

آرزوی خاص ابطحی برای مسعود پزشکیان

محمد علی ابطحی با تبریک به مسعود پزشکیان برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳، نوشت: دکتر پزشکیان خودش بود. خیلی ها برایش مجاهدت کردند. اما خدا او را از شر مجاهدانی که از روز شنبه بعد پیروزی عضو ستادش می شوند محفوظ نگه دارد.
آرزوی خاص ابطحی برای مسعود پزشکیان

محمد علی ابطحی، فعال سیاسی اصلاح طلب، با اشاره به پیروزی مسعود پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم، در اینستاگرام خود نوشت:

با اعلام رسمی پیروزی آقای دکتر پزشکیان:
اول به ملت‌ وبعد به پزشکیان تبریک میگویم
همه باهم ستاد شدیم بی آن که‌ ستاد رسمی باشیم. خسته بودیم و شکستن قفس تحریم و تبعیض و خالص سازی را آرزو داشتیم. و شکستیم.
به آقای دکتر جلیلی و همه هوادارانش هم تبریک می گویم. رأی سیزده و نیم میلیونی را نمی‌شود نادیده گرفت. امید که به کمک رییس جمهور بیایند.
به همه تحریم کنندگان با هر انگیزه ای هم احترام می گذاریم که به فهم و نظرشان عمل کردند. به آقای ظریف و آذری جهرمی به طور مشخص تبریک میگویم.

ظریف مردانه و از سر دلسوزی برای ایران، تمام قد به میدان مسئولیت شناسی آمد. دکتر پزشکیان خودش بود. خیلی ها برایش مجاهدت کردند. اما خدا او را از شر مجاهدانی که از روز شنبه بعد پیروزی عضو ستادش می شوند محفوظ نگه دارد. اصل انتخاب پزشکیان در فضای سیاسی داخل و خارج اتفاق مثبت بزرگی برای ایران ومردم آن بود که توضیح خواهم داد. شنبه ۱۶ تیر واقعا از ایام الله شد. مبارک باشد

کد مطلب: 219071
برچسب ها: محمدعلی ابطحی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *