۰
جمعه ۱۵ تير ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۰

آذری جهرمی: رأی ما در ۴ یا ۸ سال آینده بسیار حائز اهمیت است

زیر سابق ارتباطات گفت: رای ما به انتخاب ریل مسیر ادامه زندگی در چهار و یا هشت سال آینده بسیار حائز اهمیت است.
آذری جهرمی: رأی ما در ۴ یا ۸ سال آینده بسیار حائز اهمیت است
به گزارش مردم سالاری آنلاین ؛ محمدجواد آذری جهرمی، وزیر سابق ارتباطات، پس از شرکت در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در گفتگویی کوتاه گفت: رای ما به انتخاب ریل مسیر ادامه زندگی در چهار و یا هشت سال آینده بسیار حائز اهمیت است.

وی ادامه داد: اتفاقاتی تلخی برای کشور ما رخ داده است که نمی توان آنها را نادیده گرفت و عده ای ناراحت و دلزده شده اند که پیام خود را رساندند و حاکمیت نیز این پیام را دریافت کرد.

صادقی: رای مردم قوام نظام سیاسی کشور است

همچنین بنابر روایت ایسنا، محمود صادقی در گفت وگویی، نماینده سابق تهران، پس از شرکت در انتخابات در حسینیه ارشاد تهران، بیان کرد: خیلی واضح است که حضور مردم اساسا پایه مشروعیت یک نظام جمهوری است. نظام جمهوری بدون مردم فاقد مشروعیت است؛ بنابراین در درجه اول رای مردم قوام نظام سیاسی کشور بوده و پشتوانه خوبی برای دولت آینده هم در سیاست های داخلی و هم در چالش هایی که دولت آینده با آن مواجه است، می باشد.

وی در ادامه اظهار کرد:هر چقدر رئیس جمهور با پشتوانه قوی تری در صحنه حاضر شود، این پشتوانه به دولت کمک خواهد کرد. در عرصه بین المللی نیز هر چقدر رئیس جمهور پشتوانه مردمی قوی تری داشته باشد می تواند در عرصه بین المللی موثرتر و کارآمدتر ظاهر شود.

 

کد مطلب: 219022
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *