۰
چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۲۰

توضیح آتش نشانی درباره فیلمی از آتش سوزی در خیابان نیاوران

سخنگوی سازمان آتش نشانی درباره فیلم منتشر شده درباره آتش سوزی در خیابان نیاوران توضیحاتی ارائه کرد.
توضیح آتش نشانی درباره فیلمی از آتش سوزی در خیابان نیاوران
به گزارش مردم سالاری آنلاین ؛ جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت و گو با خبرنگار ایلنا درباره تصاویر منتشر شده در فضای مجازی از یک حادثه آتش سوزی در نیاوران گفت: این حادثه در روز گذشته در یک ساختمان در حال ساخت واقع در خیابان نیاوران سه راه یاسر اتفاق افتاده است که با حضور به موقع آتش نشانان آتش مهار و از گسترش آن به اطراف جلوگیری شده است.

وی ادامه داد: به دلیل این آتش سوزی دود زیادی ایجاد شده بود که از فواصل دور نیز قابل رویت بود.

وی با اشاره به جزییات این حادثه در روز گذشته گفت: در ساعت ۱۸:۳۳ روز گذشته یک مورد حادثه آتش سوزی در یک ساختمان در حال ساخت به آدرس خیابان شهید باهنر، سه راه یاسر به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اعلام شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران ادامه داد: سه ایستگاه آتش نشانی به همراه تجهیزات کاملا در مدت ۵ دقیقه به محل حادثه رسیده که با توجه به ترافیک عصرگاهی در این منطقه زمان بسیار خوبی بوده است. در محل حادثه مشاهده می کنند که در مجاور یک ساختمان ساختمان ۸ الی ۹ طبقه در حال ساخت که ۸ طبقه هم ظاهرا منفی داشته است، در پیاده رو یک دستگاه موتور ژنراتور بزرگ به همراه دو کانکس و یک اتاق کارگری در طبقه اول کاملا شعله ور بوده است.

ملکی تصریح کرد: مقداری گازوئیل در سطح زمین جاری شده بود که آنها هم شعله ور شده بود که باعث سه دستگاه خودرو شامل یک دستگاه وانت، پژو و تویوتا که در کنار خیابان پارک شده بودند دچار حریق شده و کاملا شعله ور شده بود. همچنین آتش به چند اصله درخت نیز خسارت وارد کرده بود. آتش نشانان به سرعت عملیات را آغاز کرده و توانستند آن را مهار کرده واز گسترش آتش جلوگیری کنند. خوشبختانه در این حادثه هیچ فردی دچار مصدومیت نشده بود.

کد مطلب: 218938
برچسب ها: آتش سوزی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *