۰
سه شنبه ۱۲ تير ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۴۱

خرید از چین تحویل در ایران از 2 سایت چینی + حمل به ایران

خرید از چین تحویل در ایران دیگر نیازمند انجام کارهای پیچیده نیست زیرا می توانید با شرکت های لجستیک اقدام به خرید کالا از چین کنید
خرید از چین تحویل در ایران از 2 سایت چینی + حمل به ایران

خرید از چین دیگر نیازمند صرف هزاران دلار و طی هزاران کیلومتر مسافت نیست. امروزه می توان به راحتی با فروشندگان چینی مکاتبه و خرید از چین و تحویل در ایران را انجام داد.

با توجه به وسعت صنعت و تولیدات در چین در تمامی زمینه ها، خرید از چین برای فعالان عرضه تجارت در جهان از جذابیت بالایی برخوردار شده است. طبیعتا واردت کنندگان و صاحبان کسب و کار در بازار ایران نیز به این امر توجه ویژه ای دارند.

خرید از چین مراحلی دارد. منبع یابی، انتخاب کالا، اعتبار سنجی و استعلام قیمت، پرداخت، حمل و نقل و ترخیص برخی از مهم ترین مراحلی است که برای خرید باید انجام دهید.

انتخاب روش خرید بسته به نوع کالا، حجم خرید و سابقه و تجربه وارد کننده اولین و مهمترین مرحله از عملیات خرید از چین است.

علاقه مندان به ورود به دنیای تجارت و بازار چین این امکان را دارند تا از طریق نمایشگاه های بازرگانی فصلی و دائمی چین محصولات مورد نظر خود را به طور مستقیم بین تولید کنندگان و توزیع کنندگان چینی جستجو، نمونه دریافت کرده و در نهایت خرید مطمئنی انجام دهند.

مراحل خرید از چین و تحویل در ایران

 

  • منبع یابی
    انتخاب کالا
    اعتبار سنجی
    استعلام قیمت
    پرداخت
    حمل و نقل و ترخیص

 

سایت های خرید از چین و تحویل در ایران

امروزه  سایت های مختلفی در چین راه اندازی شده اند که خدمات خرید و ارسال بار به تمام نقاط جهان را می دهند اما 2 تا از بهترین سایت های چین که (علی بابا) و (علی اکسپرس) هستند را قرار است در ادامه بررسی کنیم پس تا آخر این پست همراه باشید.

خرید از سایت های چینی ( علی بابا و علی اکسپرس )

افراد می توانند با مراجعه به سایت های عمده فروشی چینی از قبیل علی بابا برای خرید های عمده با حجم بالا و سایت علی اکسپرس برای خرید های با حجم پایین تر به صورت مجازی به گشت و گذار در بازار های چین پرداخته و به صورت مستقیم با تولید کنندگان یا با فروشندگان و توزیع کنندگان آن کشور به مکاتبه بپردازند.

به طور مثال اگر یک محصول با ویژگی های دلخواه شما در این بازار ها یافت نشد، می توانید با ارسال عکس و توضیحات، آن محصول را برای خود شخصی سازی نموده و دقیقا آن چیزی که مد نظرتان هست را سفارش دهید. و یا بر روی قیمت به مذاکره پرداخته و قیمت تمام شده کالای خود را مدیریت کنید. همچنین دریافت نمونه های اولیه از چند فروشنده و ارزیابی پیش از خرید بسیار توصیه میشود. در مطالبی جداگانه به تفصیل درباره خرید از علی بابا ، علی اکسپرس، تائوبائو و سایر سایت ها پرداخته شده است.

 

خرید از چین تحویل در ایران

وارد کنندگان با تجربه تری که بیشتر از منبع خرید خود مطلع اند می توانند امر حواله ارزی و انجام خرید خود را به شرکت چینیران سپرده و با آسودگی خیال از صحت خرید خود و اعتبار تراکنش های ارزی خود، تنها روی محتوای خرید خود و ساز و کار کسی سود از واردات خود تمرکز کنند.

پس از انتخاب محصول و روش خرید از چین ، انتخاب روش حمل بسیار حائز اهمیت بوده و در تعیین قیمت تمام شده کالا و سودآوری تجارت نقش بسزایی دارد.

در خرید از چین تحویل در ایران بدون واسطه مهمترین مسئله در محاسبه هزینه ها و کنترل آن انتخاب روش حمل می باشد.

روش های متنوعی برای حمل از چین وجود دارد، روش اکسپرس که برای خرید های تکی و جزیی کاربرد دارد در کوتاهترین زمان ممکن کالای مورد نظر شما را به دستتان میرساند. این روش برای خرید نمونه از فروشندگان پیش از انجام خرید عمده بسیار کاربرد دارد.

البته این روش بسیار پر هزینه بوده و فقط برای خرید های جزیی یا فوری قابل توجیح است.

راه های دیگر ، روش هوایی از چین بوده و همچنین روش حمل با کشتی که بسیار به صرفه است.

البته باید این نکته را به شما بگوییم که برای حمل بارهای کوچک ، روش حمل دریایی از چین گزینه مناسبی نیست!

نوع کالا نیز در انتخاب روش حمل بسیار ممهم است. به طور مثال در حمل هوایی کالایی که حاوی مگنت (آهنریا) یا ورود برق و منبع تغذیه است هزینه حمل را بسیار افزایش میدهد در صورتیکه در روش حمل دریایی این نوع از کالا ها با کالای دیگر تفاوتی ندارند.

اگر در خصوص اعتبار فروشندگان چینی نگران هستید شرکت چینیران در کنار شماست

از دیگر خدمات هلدینگ چینیران برای علاقه مندان به این عرصه پیش از خرید از چین، ارزیابی تاریخته شرکت های چینی، حساب های بانکی آنان و افراد آن شرکت ها می باشد. تا پیش از خرید، هر چه بیشتر از سلامت خرید خود اطمینان حاصل کنند.

 

خرید از چین بدون واسطه

خرید از چین بدون واسطه مزایای بسیاری از قبیل کاهش هزینه‌ها، سرعت تحویل بار، اطمینان از کیفیت بار برای شما به ارمغان می‌آورد و سودآوری شما را به طور چشمگیری افزایش می‌دهد.
با توجه‌ به تغییرات پیوسته قوانین گمرکی ارسال بار از چین به ایران پیچ‌ و خم‌های بسیاری دارد که باید با آنها آشنا باشید؛ بنابراین ، اگر شناخت کافی از قوانین حمل‌ و نقل و واردات از چین ندارید توصیه می‌کنیم از خدمات شرکت‌ های فعال در این حوزه کمک بگیرید. از طرفی معمولاً سایت‌ های خرید در چین امکان ارسال مستقیم بار به ایران را ندارند و این کار بایستی از طریق شرکت‌ های واسطه مانند شرکت چینیران صورت گیرد.

در ادامه با ما همراه باشید تا توضیحات تکمیلی را برای خرید از چین تحویل در ایران به شما بگوییم.

انتخاب کالا جهت واردات و خرید از چین

کالا‌های تولید شده در کشور چین تنوع بالایی داشته و با درجه کیفیت متفاوتی تولید می‌شوند. با توجه به شرایط کسب و کار شما و همچنین میزان سودی که می شود برای هر کالا در نظر گرفت نمیتوان پاسخ دقیقی برای این که بهترین کالا برای واردات از چین چه چیزی است داد.

کالا‌های الکترونیکی، کالا‌های مربوط به قطعات یدکی خودرو، کالا‌های مرتبط با موبایل، کالا‌های کامپیوتری و غیره برخی از انواع کالا‌هایی است که می‌توان برای خرید انتخاب نمود.

به طور کلی برای خرید از چین حتما سعی کنید تا تقاضای موجود در بازار را بررسی کرده و نسبت به شرایط موجود، اقدام به خرید از چین و تحویل در ایران کنید.

همچنین باید مدنظر داشت که هرچه ارزش هر کالا پایین تر باشد باید در حجم بیشتری واردات را انجام داد تا سودآور باشد.

به طور مثال خرید 100 عدد قاب تلفن همراه  حمل و واردات آن به ایران، چند برابر ارزش خود کالا برای شما هزینه در برخواهد داشت و عملا هیچ سودی عاید شما نخواهد شد. اما واردات 10 عدد مایکروفر می تواند در یک آنلاین شاپ به فروش رفته و سود معقولی به کسب و کار شما برساند.


انجام امور گمرکی

ترخیص کالا از گمرک آخرین مرحله از مراحلی است که برای خرید باید انجام داد. درست است که ترخیص آخرین مرحله است اما از ابتدا باید امکان آن و هزینه های احتمالا اش مورد توجه و بررسی دقیق قرار گیرد.

در غیر این صورت می تواند کل تجارت شما را تحت حتما سعی کنید تا برای مراحل ترخیص کالا از گمرک با یک مشاور و یا یک ترخیص کار مشورت کنید.

در صورت آشنا نبودن با قوانین گمرکی پروسه ترخیص می‌تواند بسیار زمان بر و سخت باشد. دپارتمان ترخیص چینیران می تواند در این خصوص کمک رسان شما بوده و با ارائه مشاوره رایگان به شما درباره زمان و هزینه های امور گمرکی و ترخیص راهنمایی کند.

سخن آخر

خرید از چین یک فرایندی پیچیده می باشد اما امروزه شرکت های حمل و وارد کننده این مشکل را بر طرف کرده و سعی می کنند به تجار برای واردات و خرید از چین کمک های بزرگی بکنند. پیشنهاد ما به شما برای خرید از چین و تحویل در ایران ، شرکت بازرگانی چینیران می باشد زیرا این شرکت هم از طریق هوایی و هم از طریق دریایی قادر است تا کالای شما را از چین حمل کند و در ایران تحویل دهد.

کد مطلب: 218876
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *