ایکوپرس- حوزه خدمات پس از فروش ایرانخودرو در تعطیلات مناسبتی در طول سال، طرحهای ویژهای را به منظور تسهیل در ارایه خدمات به هموطنان و افزایش رضایت مشتریان اجرایی میکند و طرح ویژه عید سعید فطر نیز در این راستا برگزار میشود.
به گزارش روابط عمومی شرکت ایساکو، در طرح پیشِ رو نزدیک به ۵۰ نمایندگی به صورت کشیک تک شیفت و دو شیفت و پذیرش حمل شبانه خودروهای امداد شده در خدمت هموطنان خواهند بود. همچنین نزدیک به ۱۵۰۰ اکیپ امدادی شرکت امدادخودرو ایران در اقصا نقاط کشور به خصوص جادههای پرتردد در مسیر شهرهای مسافرپذیر آماده خدمترسانی به مشتریان خواهند بود.
باتوجه به پایان ماه مبارک رمضان، پیشبینی میشود، سفرها در این تعطیلات افزایش قابل توجهی پیدا کند، ناوگان امدادی با آمادگی کامل در جادههای پرتردد منتهی به شهرهای مسافرپذیر حضور خواهند داشت. اکیپهای امدادی به نحوی تجهیز شدهاند که با ناوگانی شامل امدادپلاس، خودروبر، موتورسوار و پایگاههای ثابت امدادی در محورهای هراز، فیروزکوه، چالوس، قزوین، رشت، تبریز و مشهد پشتیبان مردم بوده و در صورت بروز هر گونه مشکل و نیاز به دریافت خدمات، در اسرع وقت به آنها خدمترسانی کنند.
ایساکو با برنامهریزی کامل و تضمین استفاده از قطعات اصل و با کیفیت در نمایندگیها و اکیپهای امدادی، تمهیدات لازم برای تامین و توزیع قطعات در نمایندگیها را تدارک دیده است تا حین اجرای طرح، مشتریان در اسرع وقت در تمام نمایندگیها خدمات لازم را دریافت کنند و از ایام تعطیل بهرهمند شوند.
واحد امداد سیار شرکت امدادخودرو ایران در راستای ایفای مسوولیت اجتماعی خود در طول طرح به سایر خودروهای سواری فارغ از کارخانه سازنده نیز خدمات عمومی شامل حمل استاندارد خودرو به نزدیکترین تعمیرگاه یا نمایندگی، تعویض باتری و باتری کمکی، سوخت رسانی، بازکردن درهای خودرو، پنچرگیری و تعویض زاپاس، ارایه میدهد.
دارندگان محصولات ایرانخودرو برای دریافت خدمات در هر ساعت از شبانهروز در سراسر کشور، میتوانند از طریق مرکز پاسخگویی و امداد ایرانخودرو با شماره ۰۹۶۴۴۰، اپلیکیشن ایساکو درخواست دریافت خدمات خود را ثبت کنند.
فهرست نمایندگیهای مجاز منتخب در ایام خدماترسانی، در سایت ایساکو قابل مشاهده است.