; ?>; ?> تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در اصفهان - مردم سالاری آنلاين
۰
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۲۷

تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در اصفهان

سامسونگ یکی از مشهورترین برندهای لوازم‌خانگی است. لباس‌شویی‌ها و ماشین ظرفشویی‌های این برند به‌ویژه در بین ایرانیان بسیار محبوب هستند. لوازم‌خانگی این برند هم مانند سایر برندها گاهی نیاز به تعمیر خواهد داشت. در این مطلب قصد داریم راجع‌به تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در اصفهان بیشتر صحبت کنیم. با خواندن این مطلب چالش‌های کمتری برای حل مشکلات ماشین لباسشویی خود خواهید داشت.
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در اصفهان

سامسونگ یکی از مشهورترین برندهای لوازم‌خانگی است. لباس‌شویی‌ها و ماشین ظرفشویی‌های این برند به‌ویژه در بین ایرانیان بسیار محبوب هستند. لوازم‌خانگی این برند هم مانند سایر برندها گاهی نیاز به تعمیر خواهد داشت. در این مطلب قصد داریم راجع‌به تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در اصفهان بیشتر صحبت کنیم. با خواندن این مطلب چالش‌های کمتری برای حل مشکلات ماشین لباسشویی خود خواهید داشت.

​علائم خرابی ماشین لباسشویی

چه زمانی نیاز به تعمیر ماشین لباسشویی داریم؟ علائمی وجود دارد که نشان می‌دهد ماشین لباسشویی شما به‌شکل صحیح کار نمی‌‌کند و باید به تعمیرکار مراجعه کنید. در ادامه درباره این علائم بیشتر صحبت می‌کنیم :

خراب‌شدن درب ماشین و باز و بسته نشدن آن

از کار افتادن خشک‌کن ماشین لباسشویی

برق گرفتگی بدنه ماشین

خرابی لاستیک دور درب، تسمه و یا تایمر ماشین

نچرخیدن دیگ ماشین یا صدادادن هنگام چرخش

عملکرد ضعیف ماشین لباسشویی و شسته نشدن تمیز لباس‌ها


 

​نکاتی قبل از مراجعه به تعمیرکار

بدون شک به‌مرور زمان، بسیاری از لوازم‌خانگی در منزل شما به تعمیرکار نیاز خواهند داشت، اما نکاتی وجود دارد که قبل از مراجعه به تعمیرکار باید بدانید:

برای تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در اصفهان، باید حتما به یک تعمیرکار خوب مراجعه کنید. درغیراین‌صورت، احتمال آسیب به وسیله شما و خراب‌شدن مجدد آن بالا خواهد رفت؛ زیرا تعمیرکار باید عیب را به‌خوبی تشخیص داده و برطرف کند. ازسوی‌دیگر، نباید از قطعات تقلبی برای تعمیر وسیله موردنظر استفاده کند. استفاده از قطعات تقلبی باعث می‌شود تا عملکرد دستگاه افت کیفیت پیدا کرده و آسیب جدی به آن وارد شود.

به محض مشاهده مشکل در ماشین لباسشویی، باید آن را از برق کشیده و به تعمیرکار مراجعه کنید؛ ازآنجایی‌که خطر برق‌گرفتگی با وسایل وجود دارد، بهتر است تعمیر لوازم‌خانگی برقی را خودتان بدون دانش قبلی و در منزل انجام ندهید. مجموعه نوین کاران یک شرکت تخصصی در اصفهان است که خدماتی نظیر تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در اصفهان، تعمیر ماشین ظرفشویی و یخچال فریزر را برای مشتریان ارائه می‌دهد. البته خدمات این مجموعه فقط مختص برند سامسونگ نبوده و خدمات دیگری نظیر تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در اصفهان و تعمیر ماشین لباسشویی آریستون در اصفهان را نیز ارائه می‌دهد. سامسونگ، ال جی، آریستون، زیمنس برندهای تحت پوشش مجموعه نوین کاران هستند. باتوجه‌به این توضیحات می‌توان گفت مجموعه نوین کاران یکی از بهترین مجموعه‌های حال حاضر برای تعمیر انواع لوازم‌خانگی است که می‌توانید با خیال راحت به آن اعتماد کنید.

در برخی مواقع با بررسی ارورهای ماشین لباس‌شویی می‌توانید به مشکل آن پی ببرید. هرکدام از ارورهای ماشین لباسشویی معنای خاصی دارند. با رفع عیب، ارورها قطع شده و بدین‌ترتیب شما نیازی به تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در اصفهان نخواهید داشت.


 

​چرا ماشین لباس‌شویی هنگام کار، سروصدای زیادی دارد؟

اگر ماشین‌لباسشویی شما سروصدای بیش از حد یا لرزش خیلی زیاد دارد، بهتر است به پایه‌های زیر آن توجه کنید. گاهی تنظیم نبودن پایه‌ها باعث سروصدا یا ایجاد لرزش می‌شود. در برخی مواقع هم این مشکلات مربوط به دمپر و خرابی فنرهای نگهدارنده دیگ هستند. اگر احساس کردید فنرها دچار مشکل هستند حتما برای تعمیر اقدام کنید.

در بسیاری از مواقع هم سروصدای زیاد ماشین مربوط به خراب‌شدن بلبرینگ دستگاه است. کاسه نمد ماشین باید هر 8 سال یک بار تعویض شود تا آب به داخل بلبرینگ نفوذ نکند. اگر مشکل دستگاه شما از بلبرینگ باشد، سروصدای ماشین با گذر زمان بیشتر خواهد شد. برای تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در اصفهان می‌توانید به مجموعه نوین کاران مراجعه کنید. درصورتی‌که، با شنیدن سروصدای ماشین، اقدام به تعمیر آن نکنید، آسیب‌های خیلی جدی‌تری به آن وارد خواهد شد؛ برای مثال با آسیب به بلبرینگ‌ها در گذر زمان، شافت دستگاه هم خراب خواهد شد.

​چرا ماشین لباسشویی روشن نمی‌‌شود؟

گاهی علت مراجعه به تعمیرکار و تعمیر ماشین لباسشویی آریستون در اصفهان، روشن‌نشدن ماشین است. در این شرایط باید قبل از مراجعه به تعمیرکار خودتان یکسری از موارد را بررسی کنید:

قبل از هرچیز اتصالات پریز برق را بررسی کنید. گاهی برق از پریز یا فیوز قطع می‌شود و به ماشین‌لباسشویی نمی‌‌رسد. اگر برق وارد دستگاه نشود، پنل و صفحه نمایش دستگاه هم روشن نمی‌‌شوند.

درصورتی‌که، برق وارد دستگاه شده و پنل و صفحه نمایش هم روشن هستند، اما خود دستگاه روشن نمی‌‌شود، باید موارد دیگر را بررسی کنید. قبل اقدام برای تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در اصفهان باید درب ماشین را بررسی کنید. اگر درب بسته نشده باشد، ماشین روشن نخواهد شد. در موارد دیگر ممکن است دکمه‌ها و صفحه نمایش دستگاه خراب شده باشند. اگر اطمینان پیدا کردید که ماشین لباسشویی شما خراب شده، باید اقدام به تعمیر ماشین کنید. برای تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در اصفهان، بهترین گزینه، مجموعه نوین کاران است. تعویض صفحه نمایش یا برد و موتور لباسشویی به تشخیص تعمیرکار می‌تواند مشکل روشن‌نشدن ماشین را حل کند.

​چرا آب وارد ماشین لباسشویی نمی‌‌شود؟

برای بررسی علت باید مواردی که در ادامه آورده می‌شود را چک کنید:

در ابتدا از بسته بودن درب ماشین مطمئن شوید.

شیر الکتریکی را بررسی کنید و اگر مشکلی در ان وجود دارد حتما تعویض کنید.

فشار آب باید تا حد قابل قبولی باشد تا دستگاه بتواند آب لازم را به دیگ وارد کند.

مطمئن شوید که مسیر ورودی آب مسدود نیست.

زمانی باید به فکر تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در اصفهان بیفتید که برد دستگاه خراب شده باشد. گاهی خرابی برد مانع ورود آب می‌شود.

 

​کلام آخر

ماشین‌های لباسشویی از هر برندی که باشند، گاهی به تعمیرات دوره‌ای احتیاج دارند. در برخی موارد عیب‌یابی ماشین کمی سخت و پیچیده است؛ به‌همین‌دلیل، باید کار تعمیر را به یک تعمیرکار ماهر سپرد. درغیراین‌صورت، ممکن است برای ماشین لباسشویی، مشکلات بزرگ‌تری ایجاد شود. در این مطلب راجع‌به مهم‌ترین مشکلات مربوط به ماشین لباسشویی صحبت کردیم. اگر قصد تعمیر ماشین لباسشویی، ظرفشویی، میکسرخانگی، یخچال فریزر، مایکرویو و... را دارید،‌ می‌توانید به مجموعه نوین کاران اعتماد کنید. این مجموعه دارای کارشناسانی خبره در زمینه تعمیر انواع لوازم‌خانگی است. مجموعه نوین کاران نه تنها به تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در اصفهان‌ می‌پردازد، بلکه با برندهای دیگری چون ال اجی، بوش، سونی، پاناسونیک و... هم همکاری‌ می‌کند.

کد مطلب: 213493
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *