۰
شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۰۵
بنی هاشمی از راه اندازی بزرگترین مرکز دانش بنیان در جنوب تهران خبر داد.

افزایش اشتغال با کمک رئیس خانه صنعتکاران

افزایش اشتغال با کمک رئیس خانه صنعتکاران

به گزارش مردم سالاری آنلاین ،مدیرخانه صنعت کاران در حاشیه مراسم افتتاحیه بزرگترین مرکز دانش بنیان پرذازش کالا و بارانداز اشتراکی گفت:

توفیقی شد امروز درآیین افتتاحیه  مجموعه ای متشکل از پنج شرکت دانش بنیان حاضر شوم  که گام مهمی درپر کردن خلا جدی در حوزه تولید و توزیع برای  زنجیره تولیدکنندگان برداشتند و در حوزه لجستیک و حمل و نقل با همت بخش دانش بنیان توانستند در ایجاد فرصت های شغلی زیادی برای جوانان ایران قدم بردارند. خانه صنعت کاران این اقدام را تحسین می کند و حمایت همه جانبه خود را از تمام گروه هایی که در این عرصه شمشیر میزنند اعلام می دارد. با توجه به موانع  و مشکلاتی که در این مسیر ارزشمند وجود دارد تمام تلاش ما این است که به رفع موانع کمک کنیم تا شاهد بهره وری رویکرد مجموعه باشیم.

یکی از حسن های این مجموعه این است که محصول مستقیم و بدون واسطه به دست مصرف کننده نهایی که مردم هستند؛برساند.


موانع این مسیر را چگونه ارزیابی می کنید و خانه صنعت کاران در جهت هموار کردن این راه برای مراکز دانش بنیان صنعتی چه اقداماتی را در نظر دارد؟

در این حوزه، بخش های مرتبط با حمل و نقل نیاز به مجوز هایی دارد ؛ اعم از برخی از تجهیزات برای تسهیل حمل و نقل از قبیل اتومبیل ها و ماشین الات، اکثر مسائل این حوزه به وزارت راه مربوط می شود،بحث دیگری که وجود دارد تامین نقدینگی برای تسهیل راه مراکز دانش بنیان صنعتی است که یکی از اثرات آن افزایش فرصت های شغلی و جذب نیروئی انسانی از 700 نفر به 2000نفر می باشد.

خانه صنعت کاران تمام تلاش خود را به جهت افزایش نیروی انسانی و فرصت اشتغال تا سه ماه ابتدایی سال 1403 

به کار می گیرد؛ هم چنین در این بخش در جهت تسهیل مسیر برای تولیدکنندگان و مراکز دانش بنیان صنعتی می کوشد؛ این موضوع نیز از طریق وزارت صمت  و منابع دیگر قابل پیگیری است و ما در این مسیر همراه  مراکز دانش بنیان صنعتی خواهیم بود.

کد مطلب: 213452
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *