۰
شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۰

طلا تولز مرکز فروش لوازم طلا سازی در تهران

طلا تولز، فروشگاهی با بیش از 50 سال سابقه، تامین‌کننده ابزارهای حرفه‌ای ساخت جواهرات در تهران است. هر پروژه جواهراتی که روی آن کار می‌کنید، یا قرار است به تازگی کارگاه زرگری خود را راه اندازی کنید؛ ما تجهیزات مورد نیاز شما را از انبردست و سیم برش گرفته تا لوازم و دستگاه‌های آبکاری و پرداخت را داریم. همچنین اولین و کامل‌ترین مرجع برای هنرمندان و صنعتگران این حوزه هستیم.
طلا تولز مرکز فروش لوازم طلا سازی در تهران

طلا تولز اولین فروشگاه ابزار طلا سازی در ایران

فروشگاه های زیادی در تهران و ایران برای تهیه لوازم و ابزار طلا سازی وجود دارد، اما طلا تولز با افتخار اعلام میکند که اولین و کامل ترین مرجع برای هنرمندان و صنعتگران جواهر سازی در ایران است. با تامین کالا بصورت مستقیم و حذف واسطه توانسته ام پرچم دار پخش و توزیع آن در کشور عزیزمان ایران باشیم.

مهمترین ابزارها و دستگاه های ساخت جواهرات، موجود در طلا تولز عبارتند از:

  • دستگاه نورد طلا سازی
    لوازم مخراج کاری
    میز طلاسازی
    قالب طلاسازی
    انبر جواهرسازی
    چکش طلاسازی
    مته طلاسازی
    فرچه سیمی
    گیره
    چفت و پنس
    ملزومات جوشکاری طلا
    لوازم پرداخت کاری
    دستگاه التراسونیک طلا
    فرز طلاسازی
    دستگاه‌های آبکاری، پرداخت، ریخته گری و کوره ذوب می‌شود.

به طور کل ابزارهای مهمی که حتی پیش از ورود به این حرفه به عنوان کارآموز باید تهیه کنید؛ شامل:

  1. اره‌های مخصوص طلاسازی: ابزاری فوق‌العاده در ساخت جواهرات است. دلیل اهمیت کیفیت آن، نیاز مداوم و برش مواد بدون خمیدگی منظم است. در هنگام خرید اره طلا و زرگری، حتماً به اصالت برند تولید کننده ابزار توجه کنید.
    سیم بر طلا، دم‌باریک: سیم بر یک دستگاه باارزش در هنگام کار با مواد ساخت جواهرات است. سیم‌برها در برش تکه‌های سیم نسبت به قیچی‌های معمولی بسیار موفق‌تر هستند.
    شفت زرگری: شفت به‌ عنوان یک ضمیمه به یک مته عمل می‌کند که به سازنده جواهرات اجازه می‌دهد تا سوراخ‌ کاری را تمام کند و بدون نیاز به نگهداشتن یک مته عظیم، تمام مدت کارها را انجام دهد.
    کولیس و ترازو طلاسازی: هر دو ابزار اندازه‌گیری مفیدی برای ساخت جواهرات و آهنگری طلا هستند. این می‌تواند به شما اجازه دهد که فواصل کوچک را بادقت بالا اندازه‌گیری کنید.
    چکش طلا سازی: چکش بنچ، ابزاری عالی برای شکل‌دادن به مواد است. انواع مختلفی از چکش‌های جواهرات موجود است که برای مقاصد دیگر مناسب هستند. شما می‌توانید با استفاده از این چکش، کارهای موردنیاز خود را انجام دهید.
    مشعل‌های اتصال: این ابزار، فلزی یا کامپوزیت است که باید در دمای کمتری نسبت به فلز در حال اتصال ذوب شوند.
    انواع انبر: انبردست یک دستگاه دستی است که عمدتاً برای اقلام کوچک استفاده می‌شود. آنها از فلز ساخته شده‌اند. انبرطلاساز معمولاً از یک اتصال پیوسته تشکیل شده است که برای پرداخت و کنترل مواد روی صفحه، دستگاه برش و... نیز لازم است.
    ابزار حکاکی روی طلا: ابزار حکاکی برای ساخت جواهرات در اشکال مختلف قابل ‌دسترسی است. این ابزارها می‌توانند به شما این امکان را بدهند که اشکال مختلف را در سنگ‌ها تراشیده یا تراش دهید.
    انواع چاقوهای طلاکوبی: از این تجهیزات می‌توان برای حک‌ کردن اشکال در یک جواهر و ایجاد طرح‌های منحصربه‌فرد بر روی مواد مختلف استفاده کرد.
    فرز طلاسازی: فرزها دستگاه‌های فولادی هستند که برای شکل ‌دادن و پیکربندی طرح‌ها بر روی سنگ‌ها و سایر موارد استفاده می‌شوند. آنها به طور منظم در طلاسازی مورداستفاده قرارمی گیرند.
    لوپ مخصوص طلاساز: استفاده از لوپ یا شیشه تقویت ‌کننده هنگام شمارش یا شکل‌دادن قطعات جواهرات می‌تواند فشار روی چشمان شما را کاهش دهد و به شما کمک کند تا ظرافت و بافت‌های کوچک را با وضوح بیشتری ببینید.

طلا تولز انتخابی مناسب برای لوازم طلاسازی شما! چرا؟

ما طیف گسترده‌ای از ابزار جواهرات با کیفیت را با قیمت‌های رقابتی در دسترس داریم؛ ایده‌آل برای پروژه‌های جواهرسازی شما، لوازم حرفه‌ای که فرآیندهای تولید شما را بهبود می‌بخشند. چه جواهرساز مبتدی یا حرفه‌ای باشید، طیف کاملی از ابزارها و تجهیزات جواهرسازی را که به آنها نیاز دارید؛ می‌توانید در فروشگاه ما پیدا و خریداری کنید.

خبر خوب اینکه تامین کالا به صورت مستقیم و با حذف واسطه و همینطور تامین بخشی از کالای وارداتی به صورت مستقیم، یکی از نقاط قوت طلا تولز برای ارائه ابزار با بهترین قیمت است.

همچنین نیم قرن سابقه و تجربه ما در فروش ابزار ساخت طلا و جواهر، پشتوانه ما در ارائه خدمات به شماست. ما برای انتخاب بهترین و درست‌ترین ابزار، با مشاوره تخصصی در کنار شما خواهیم بود. کیفیت و اصالت محصول و صداقت با مشتری از اصول اولیه طلا تولز در تمام طول فعالیت این مجموعه بوده است. با خیال راحت به طلا تولز اعتماد کنید.

کد مطلب: 207374
برچسب ها: طلا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *