۰
پنجشنبه ۲ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۰۸

خبر جدید ستاد انتخابات کشور درباره انتخابات اسفند ۱۴۰۲

معاون سیاسی وزیر و رییس ستاد انتخابات کشور از رای گیری الکترونیکی در یک هشتم شعب سراسر کشور در انتخابات اسفندماه خبر داد.
خبر جدید ستاد انتخابات کشور درباره انتخابات اسفند ۱۴۰۲
به گزارش مردم سالاری آنلاین،سید محمد تقی شاهچراغی، معاون وزیر و رئیس ستاد انتخابات کشور ۲ آذر ۱۴۰۲ در سفر به استان سمنان و در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان با حضور استاندار سمنان در محل دفتر امام جمعه اظهار کرد: در قانون جدید انتخابات‌ مجلس شورای اسلامی تغییراتی را نسبت به سنوات‌ گذشته داشتیم و تا امروز بر اساس قانون انتخابات، تمامی اقدامات مرتبط با انتخابات ۱۱ اسفند سال جاری به موقع و بدون هیچ تاخیری بر طبق زمانبندی اجرایی شد.

وی ادامه داد: سلامت و امنیت دو وظیفه ذاتی وزارت کشور در بحث اجرای انتخابات است که در راستای اجرای دقیق قانون انتخابات و تامین سلامت، به صورت ویژه بر آموزش عوامل اجرایی تاکید داریم و دوره های آموزشی متعددی ویژه فرمانداران، بخشداران و عوامل اجرایی در حال برگزاری است.صورت ویژه بر آموزش عوامل اجرایی تاکید داریم و دوره های آموزشی متعددی ویژه فرمانداران، بخشداران و عوامل اجرایی در حال برگزاری است.

رئیس ستاد انتخابات کشور با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته برای برگزاری انتخابات تصریح کرد: بحث برگزاری انتخابات‌ الکترونیک در سطح کشور مشروط بر فرآهم بودن زیرساخت‌ها در حوزه های انتخابیه است و بر اساس قانون رای گیری در یک هشتم از شعبه ها در سراسر کشور الکترونیکی خواهد بوده و لیست شعب مورد نظر به همراه پیشنهادات به شورای نگهبان ارسال شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم جذب حداکثری مشارکت مردم تاکید و اظهار کرد: در راستای تحقق مشارکت حداکثری، تقریبا از تمامی گروه های سیاسی ، در بحث انتخابات آتی حضور پیدا کردند و دولت با تمام توان به دنبال برگزاری یک انتخابات پرشور و حضور حداکثری مردم است.

معاون سیاسی وزیر و رئیس ستاد انتخابات کشور در پایان گفت: مردم برگزار کننده انتخابات هستند، بالغ بر ۸۰۰ هزار نفر از مردم در روز انتخابات دست اندرکار برگزاری انتخابات در حوزه اجرا هستند، اطمینان داریم که حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ۱۱ اسفند همچون گذشته برگ زرین دیگری در تحقق مردم سالاری دینی خواهد بود.

کد مطلب: 206887
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *