۰
يکشنبه ۵ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۵۰

همزمان با هفته تعاون در صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون چه می گذرد ؟

جناب آقای وزیرتعاون  ! چرا زدن گردن واحدهای تولیدی و دانش بنیان و تعاونی،  برخی را بلامناقشه نعشه می کند ؟!
همزمان با هفته تعاون در صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون چه می گذرد ؟
درهفته دولت و همچنین هفته تعاون رنج نامه ای از سوی یک شرکت تعاونی ،تولیدی دانش بنیان به تحریریه مردم سالاری آنلاین ارسال شده است که متن کامل نامه به شرح ذیل می باشد:
مبادا روزی گذرتان به صندوق ضمانت تعاون بیافتد مبادا روزی فریب کسی را  بخورید ، چرا که به تصریح مدیر حقوقی این مجموعه تعاونی بودن ، دانش بنیان بودن ، تولیدی بودن تان ، حتی در حال کما و مرگ بودن تان  هیچ ارتباطی به آنها ندارد ، اگر به هر دلیل حتی مشروع و قانونی  نتوانستید مبلغی که با نرخ سود 35 درصد مطالبه می کنند را بپردازید ،  فقط بدهکارید و هرچه از دستشان بر بیاید انجام می دهند تا  وصول کنند به اذعان  صندوق مذکور دیگر آنقدر مراجعه دارند که سر و بی حس شده است ،  باید دردتان را پیش همان کسی ببرید که اصلا" برایش مهم نیست .
جناب آقای وزیرتعاون  ! چرا زدن گردن واحدهای تولیدی و دانش بنیان و تعاونی،  برخی را بلامناقشه نعشه می کند ؟! دفتر مدیرعامل منصوب حضرتعالی  علی رغم تماس مکرر برای ملاقات حضوری ، می فرمایند  آنقدر امثال شما را دیدیم که دیگر سر شدیم ، امکان ملاقات با مدیرعامل محترم وجود ندارد. چرا بی عدالتی اینقدر عادی شده است ؟!
ای کاش  حداقل اینها را در هفته دولت و مصادف با هفته تعاون  نمی شنیدیم !
سود بر خلاف قرارداد ، اجرای به ناحق ضمانت نامه ها ،  درخواست اجرائیه ، اقدام بر خلاف مصوبه ستاد تسهیل  و اینکه می فرمایند به ستاد تسهیل چه ربطی دارد؟ ، عدم تبعیت از بدیهی ترین مقررات بانک مرکزی ، تعطیلی واحد تولیدی ، اجرای تضامین در بدترین شرایط کرونا ، بخشی از آن چیزهایی است که دراین  صندوق بر ما گذشته است ،  توهین  و تهدید علی رغم  تصریح بر اینکه صدا در سیستم صندوق فوق ضبط و شنود می شود ! چه خوب !!!  حال که ضبط می شود نمونه هایی را دریافت و گوش کنید.  واقعا " به کجا درد خود ببریم  از این رنج و جفایی  که برما روا شده است !؟ 
می خواهیم  اساسنامه خود را پاره کنیم که  دیگر تعاونی نباشیم ، مدارک تحصیلی خود  را پاره کنیم تحصیل کرده نباشیم ، پروانه بهره برداری  را پاره کنیم تولیدی نباشیم ، صلاحیت دانش بنیانی را عودت دهیم تا دانش بنیان نباشیم ،  کارخانه را تعطیل کنیم تا جایی کار برای کسی نباشد ، حتی  می توانیم خودمان را بکشیم تا اصلا" نفس نکشیم ،  ولی کسی  تذکری به این صندوق  بدهد نه اینکه، خدای ناکرده  بالای چشم ایشان ابرویی است  بلکه  چرا در زدن گردن چنین  واحد های تولیدی جنایتکاری تعلل می کنید ؟ شرکت تعاونی ، تولیدی، دانش بنیان را چه به ادامه فعالیت اقتصادی ؟!  اصلا" چه غلطها،  چرا  به چنین واحدی وام  دادید؟!
قبل از اینکه آنها به شما بگویند ما می گوییم گناهکاریم ، ما غلط اضافه کردیم ، گناهکار اینکه خبر هایی همچون  مبنی بر اینکه صندوق هایی از این قبیل ،  حامی تولید و شرکت های دانش بنیان هستند را باور کردیم و اشتباه کردیم و اشتباه می کنیم یا نادان هستیم که هنوز انتظار داریم با یک وقت ملاقات می توانیم به تن مذبوح خود آبی برسانیم چرا که سرنوشت مذبوح ،  محتوم و منتهی به سرش بریدن است ، حال با آب یا تشنه !
                        شرکت تولیدی ، تعاونی ، دانش بنیان، مستقر در پارک علم وفناوری ، اولین  واحد تولیدی یک محصول استراتژیک ، دارای پروانه بهره برداری ، ............
 
کد مطلب: 201744
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *