۰
چهارشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۱۵

هشدار نسبت به سقوط سنگ در کندوان

سرگرد محمد احمدی، فرمانده پلیس راه کندوان با اشاره به ادامه بارندگی و احتمال ریزش سنگ از مسافران خواست از توقف در حاشیه این جاده کوهستانی اجتناب کنند.
هشدار نسبت به سقوط سنگ در کندوان
به گزارش مردم سالاری آنلاین به نقل از ایسنا،سرگردمحمد احمدی افزود: ترافیک محور کندوان در زمان حاضر سنگین است و کاربران جاده ای باید از توقف در حاشیه راه ها و رودخانه ها پرهیز کنند.وی اظهارداشت: هم اکنون بارش خفیف باران در این محور ادامه دارد و رانندگان ضمن توجه به هشدارهای پلیس از سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کنند.فرمانده پلیس راه کندوان تاکید کرد: مسافران همچنین قبل از آغاز سفر از سامانه های هواشناسی و ۱۱۰ و ۱۴۱ پلیس نیز از وضعیت راه های مناطق کشور از جمله محور کوهستانی کندوان مطلع شوند تا با مشکل برخورد نکنند.

روزانه بین ۲۰ تا ۳۰ هزار خودرو در محور کندوان تردد دارند. محور کرج - چالوس حدود ۱۶۰ کیلومتر طول دارد که نیمی از این مسیر در محدوده چالوس که به کندوان شهرت دارد قرار دارد.مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

برابر آمار، سالانه بیش از ۵۰۰ میلیون دستگاه خودرو در محورهای مازندران تردد دارند که ۱۱ درصد از این ترددها در محورهای اصلی و بقیه درون شهری است.

مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که حدود سه هزار کیلومتر از آن جاده اصلی و بقیه محور روستایی است.

کد مطلب: 199069
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *