; ?>; ?> اولویت اورژانس در سال آینده نوسازی ناوگان آمبولانسی است - مردم سالاری آنلاين
۰
يکشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۲۰

اولویت اورژانس در سال آینده نوسازی ناوگان آمبولانسی است

رییس اورژانس تهران با بیان اینکه در حال حاضر ۲۲۹ پایگاه فعال و ۱۷۰ موتورآمبولانس فعال که روزانه به مردم خدمات ارائه می‌کنند، گفت: ما نسبت به جمعیت تهران تعداد پایگاههایمان کم است و تلاش می‌کنیم به حد مطلوب و آنچه مورد نیاز است برسانیم.
اولویت اورژانس در سال آینده نوسازی ناوگان آمبولانسی است
به گزارش مردم سالاری آنلاین، «یحیی صالح طبری» رییس اورژانس تهران درباره اعزام نیروهای اورژانس به ترکیه در پی وقوع زمین لرزه در این کشور گفت: پس از وقوع زمین لرزه ۷.۸ ریشتری در ترکیه چند کد از نیروهای اورژانس به کشور ترکیه اعزام شد. 
وی ادامه داد: این نیروها به صورت داوطلبانه به ترکیه اعزام شدند تا با توجه به صدمات جدی که در پی وقوع زلزله در این کشور ایجاد شده است خدمات ارائه دهند و تا زمانی که نیاز باشد در این کشور اقدام به خدمت‌رسانی می‌کنند. 
رییس اورژانس تهران درباره برنامه‌های سال آینده اورژانس تهران گفت: اولویت ما در سال آینده نوسازی ناوگان آمبولانسی است. 
صالح طبری خاطرنشان کرد: همچنین ایجاد پایگاههای جدید برای ارائه خدمات بیشتر به مردم تهران در دستور کار ما قرار دارد. 
وی ادامه داد: انشالله نمایندگان مجلس نیز به ما کمک کرده و بودجه‌ای که ما خواستیم را به ما تخصیص دهند تا ما بتوانیم خدمات‌مان را گسترش دهیم، خدمات اورژانس کاملا رایگان است و باید به صورت مداوم و مستمرا به مردم ارائه شود. 
رییس اورژانس تهران خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۲۲۹ پایگاه فعال و ۱۷۰ موتورآمبولانس فعال که روزانه به مردم خدمات ارائه می‌کنند. 
صالح طبری درباره کمبودهای اورژانس تهران گفت: ما نسبت به جمعیت تهران تعداد پایگاههایمان کم است و تلاش می‌کنیم به حد مطلوب و آنچه مورد نیاز است برسانیم.
کد مطلب: 189760
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *