مدیر عامل بهمن موتور گفت: عرضه فیدلیتی در حال حاضر در مرحله آزمایشی قرار دارد و در سال اول 9200 دستگاه از خودرو فیدلیتی تولید می شود و طی سال های آینده این رقم به 12 تا 15 هزار دستگاه و در نهایت سالانه به 20هزار دستگاه خودرو خواهد رسید.
به گزارش
مردم سالاری آنلاین،روز جاری در نشست خبری که بصورت مجازی با حضور جمعی از مدیران ارشد شرکت بهمن موتور برگزار شد، مهندس ضرابیان مدیر عامل بهمن موتور در خصوص عرضه محصول فیدلیتی و برنامه های پیش روی این شرکت گفت: فیدلیتی یک خودرو به روز است و با پیشرانه 1.5 لیتری مجهز به توربوشارژ، دارای قدرت 155 اسب بخار و گشتاور 230 نیوتون متر است. از امکانات و سیستم های ایمنی آن می توان به سیستم شناسایی نقاط کور(BSD)، دوربین 360 درجه، روکش صندلی چرم، سقف پانوراما، صفحه نمایشگر داشبورد و... نام برد و از جهت آپشن و امکانات می تواند در لیست بهترین خودروهای حال حاضر بازار قرار گیرد.
ضرابیان در خصوص میزان تولید این خودرو افزود: با توجه به سرمایه گذاری عظیمی که برای فیدلیتی صورت گرفته به دنبال تولید انبوه هستیم. عرضه این خودرو در حال حاضر در مرحله آزمایشی قرار دارد و در سال اول 9200 دستگاه از خودرو فیدلیتی تولید می شود و طی سال های آینده این رقم به 12 تا 15 هزار دستگاه خودرو در سال خواهد رسید.
وی در خصوص داخلی سازی فیدلیتی اظهار کرد: تمام توان خود را برای استفاده از ظرفیت داخلی به کار خواهیم بست و از ظرفیت های قطعه سازان داخلی برای افزایش سطح داخلی سازی بهره مند خواهیم شد.
مدیرعامل بهمن موتور با بیان اینکه گروه بهمن سرمایهگذاری عظیمی برای تولید این خودرو کرده است گفت: در قوای محرکه سرمایهگذاری بالایی کردهایم که بر اساس برنامهریزیها از طریق شرکتهای زیرمجموعه، تولید قوای محرکه را نیز آغاز خواهیم کردیم.
عضو هیات مدیره گروه بهمن در خصوص سیاست ها و برنامه های آتی این شرکت اذعان کرد: خودکفایی بالا خودرو فیدلیتی و قابلیت عرضه محصول با قیمت رقابتی از اهداف اصلی گروه بهمن است.
مدیرعامل بهمن موتور به اشتغالزایی مستقیم و غیر مستقیم با تولید فیدلیتی در بهمن اشاره کرد و گفت: فیدلیتی از محصولات استراتژیک بهمن به شمار می آید، از این رو برای تولید این محصول نیروی انسانی زیادی در زنجیره تامین درگیر تولید خواهند بود که در ساخت، مونتاژ، خدمات و سایر بخش ها به کار گرفته خواهند شد. پیش بینی می کنیم در سال جاری برای تولید این محصول با جذب 200 نفر در مجموعه بهمن اشتغال ایجاد کنیم.
مهندس ضرابیان در خصوص نحوه قیمت گذاری این خودرو نیز توضیحاتی ارائه داد و عنوان کرد: محصولات گروه بهمن دارای قیمتی ارزنده بوده و قیمت گذاری مطابق با ضوابط قیمت گذاری خودروی های داخل انجام شده و قیمت به گونه ای تنظیم می شود که مصرف کنندگان بهره ببرند.
عضو هیات مدیره گروه بهمن در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص صادرات این محصول استراتژیک گروه بهمن گفت: در حال حاضر بر روی پوشش نیازی های داخل کشور تمرکز کرده ایم اما برنامه هایی برای صادرات این خودرو به کشورهای منطقه وجود دارد و فعالیت بخش صادرات فیدلیتی نیز آغاز شده است.