۰
دوشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۲۴

حکایت گم شدن قرارداد منصور پورحیدری

همسر منصور پورحیدری از گم شدن قرارداد همسرش در باشگاه استقلال خبر داد.
حکایت گم شدن قرارداد منصور پورحیدری
همسر منصور پورحیدری از گم شدن قرارداد همسرش در باشگاه استقلال خبر داد.
فریده شجاعی همسر مرحوم منصور پورحیدری در توضیح ماجرای گم شدن قرارداد گفت: منصور یک قرارداد 200 میلیونی و یک قرارداد 230 میلیونی با باشگاه استقلال داشت که زمان رضا افتخاری گفتند قرارداد 230 میلیونی در باشگاه گم شده است. ما موفق شدیم آن قرارداد را از سازمان لیگ پس بگیریم. ان‌شاالله در جلسات بعدی با سعادتمند در خصوص مطالبات هم صحبت خواهیم کرد.
خیال نکنید فقط دلار و این جور چیزها در مملکت گم می شود! حتی یک قرارداد ساده کاغذی هم گم می شود یا بهتر بگوییم گمش می کنند!
فقط در حمله مغول کتاب‌ها و اسناد از صفحه روزگار محو می شدند!
اصلا بحث جوگیر شدن نیست. چون ورزش ما کلا گل و بلبل است! کم هم تردستی ندیده ایم. اما این که برگه قرارداد یکی از اسطوره های باشگاه استقلال گم شود، باید در گینس ثبت شود یا شاید هم در کتاب های تخیلی!
مرحوم منصور پورحیدری همانی است که حقیقتا پدر باشگاه استقلال است، همانی که منزلش را فروخت تا آبی فرو نریزد، همانی که البته از خانه اش بیرونش کردند تا استقلال بشود جای اغیار و مکانی شود برای عقده گشایی و البته میلیاردر شدن بعضی ها! خانم فریده شجاعی همسر منصور خان از گم شدن برگه قرارداد ۲۳۰ میلیونی همسرش می گوید، واقعیتی تلخ که در تاریخ بشریت وجود نداشته است. البته این اتفاق فقط می توانسته در دوره حمله مغول ها به ایران که کتابخانه ها و اسناد فرهنگی و علمی را می سوزاندند، رخ داده باشد! البته که ما در ورزش مملکت کم ندیده ایم از این اتفاقات. از جمله در همین باشگاه استقلال که چند سال قبل و بدون هیچ گونه عمدی!!! لیست بازیکنان و مربیان به A.F.C ارسال نمی شود! یا در باشگاه پرسپولیس خودمان، چه پول هایی که کسب شده اما حالا نیست که نیست. البته نه اینکه نباشد، نه. جایشان امن است! یا مثلا چند سال پیش که سقف قرارداد یک بازیکن خوب نهایتا ۱۰۰ میلیون بود، در یک باشگاه پرطرفدار ۸۰ میلیون در هیات فوتبال شهر موردنظر فلان بازیکن را ثبت کردند، اما ۴۸۰ میلیون زدند به جیب! پس توجه فرمودید که گم شدن برگه قرارداد منصور خان اصلا هم جدید نیست؟!
منبع: ورزش نگار
کد مطلب: 127769
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *