۰
چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۲۰:۵۸

گواردیولا استعفا کرد

سرمربی تیم فوتبال پیکان که پس از شکست سنگین تیمش برابر پرسپولیس استعفا کرد گفت: تیمی که در چهار بازی گل بخورد هم در جهان بی نظیر است هم نتایجش باعث خجالت و تاسف است.
گواردیولا استعفا کرد
عبدالله ویسی که تیمش عصر چهارشنبه با نتیجه ۶ بر صفر مغلوب پرسپولیس شد در کنفرانس خبری پس از این دیدار ضمن اعلام خبر استعفایش به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی گفت: فاصله ما پرسپولیس ۶ گل نبود. آنها ۸ توپ وارد محوطه جریمه ما کردند که ۶ توپ آن گل شد.
وی ادامه داد: این آخرین بازی بود که من پیکان را هدایت کردم. همین جا اعلام استعفا می کنم. تیمی که در ۴ بازی ۲۰ گل بخورد در جهان نظیر ندارد و نتایجش مایه تاسف و خجالت است. از مدیران ف اعضای هیات مدیره و هواداران تیم فوتبال پیکان هم به خاطر این نتیجه ضعیف عذرخواهی می کنم.
سرمربی مستعفی تیم فوتبال پیکان خاطرنشان کرد: بعد از این بازی باید ژوزه مانوئل پیرمرد مظلوم از ایران می رفت اما ظاهرا خواست خدا این بود که من بروم. حتی اگر مدیران پیکان هم با استعفایم مخالفت کنند برنمی گردم مگر اینکه اتفاق عجیبی بیفتد. شاید مربی دیگری بیاید و بهتر از من کار کند. ما از ابتدا مشکلات دفاعی داشتیم و هر چقدر تلاش کردیم نتوانستیم این مشکلات را حل کنیم.
عبدالله ویسی به تماس مدیرعامل باشگاه پیکان با سرپرست این تیم پس از شکست اشاره کرد و گفت: ایشان تماس گرفتند و گفتند به ویسی بگویید مورد حمایت ماست و استعفا ندهد تا در تعطیلات لیگ بتوانیم مشکلات را حل کنیم. اما من نمی توانم ادامه بدهم. تمام تلاشم را برای درست کردن تیم انجام دادم اما نشد. من به فکر پول نیستم چرا که اگر بودم آنقدر می ماندم تا اخراجم کنند. همین الان هم پنج ماه است که حقوق نگرفته ام.
ویسی به تماس یکی از اعضای هیات مدیره بعد از باخت به صبای قم هم اشاره کرد و گفت: بعد از این بازی یکی از اعضای هیات مدیره به من زنگ زد و گفت فیلم این بازی را دوباره نگاه کن و ببین که بازیکنانت کم فروشی نکرده اند؟ من همان موقع گفتم که به بازیکنانم اطمینان دارم و اصلا این مسائل را قبول ندارم.
وی ادامه داد: همانطور که قبلا نیز گفته بودم ما به خطرناکترین پرسپولیس خورده بودیم و این تیم هم عقده هایش را سر ما خالی کرد. این قویترین پرسپولیس نبود بلکه خطرناکترین بود چرا که در لیگ امسال زخم خورده بود.
عبدالله ویسی در پایان به اقدامات برخی دلالان هم در ابتدای فصل اشاره کرد و گفت: یکی از دلالانی که خودش را خبرنگار معرفی کرد ابتدای فصل لیستی از بازیکنان مورد نظرش را پیش من آورد و گفت اگر این بازیکنان را برداری ما از تیمت حمایت می کنیم اما من همانجا لیست را پاره کردم.
کد مطلب: 12491
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *