۰
سه شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۶

تلخی افزایش قیمت شکر در کام قنادان

رئیس اتحادیه قنادان،بستنی و آبمیوه‌فروشان زنجان گفت: افزایش قیمت شکر، قنادان را با مشکل مواجه کرده است.
رئیس اتحادیه قنادان،بستنی و آبمیوه‌فروشان زنجان گفت: افزایش قیمت شکر، قنادان را با مشکل مواجه کرده است.
رسول محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: اخیرا قیمت مواد اولیه به طور قابل ملاحظه‌ای افزایش یافته و علاوه ‌بر این مشکل، در حال حاضر قنادان با مشکل دیگری مواجه شده‌اند که آن هم مربوط به تهیه آرد و شکر است که البته قیمت این دو کالا نیز به شدت افزایش یافته است.
این مسئول ادامه داد: در حال حاضر قیمت هر کیلو شکر بین 5700 تومان تا 6000 تومان رسیده و علاوه بر افزایش قیمت، نایاب نیز شده است که این مهم در رابطه با آرد و روغن مایع که سه اصل اساسی در پخت شیرینی است، صادق است.
وی افزود: در حال حاضر 122 قناد و 1200 کارگر در صنف قنادان، بستنی و آبمیوه‌فروشان زنجان فعالیت می‌کنند و از آنجایی که کارگران قنادی اکثرا جوان هستند، این بیکاری قطعا باعث بروز آسیب‌هایی می‌شود.
محمدی تصریح کرد: همین مشکلات دست به دست هم داده و در نهایت به ضرر قنادان منتهی شده است و در برهه‌ای از زمان که اوج فروش قنادان است، قیمت جدید به قنادان داده نشده، مواد اولیه گران‌تر شده و این مهم بر آسیب بیشتر قنادان دامن زده است و با شرایط پیش آمده صنف قنادان در حال ورشکستگی هستند.
رئیس اتحادیه قنادان، بستنی و آب‌میوه‌فروشان زنجان، یادآور شد: شهروندان برای اعلام تخلف می‌توانند با شماره تلفن‌های 33334040 مجمع امور صنفی، 33336230 اتحادیه قنادان یا 124 سازمان تعزیرات و بازرسی نظارت اصناف تماس بگیرند.
 
کد مطلب: 104053
برچسب ها: شکر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *