۰
چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۴۹

رئیس جمهور به دنبال اجرای مدل پوتین ـ مدودف

نماینده مردم شهرضا با اشاره به اینکه رئیس جمهور به دنبال اجرای مدل پوتین ـ مدودف در ایران است، گفت: مردم ایران هوشمند هستند و در انتخابات ریاست جمهوری آینده نیز شاهد این امر خواهیم بود.
عوض حیدرپور در گفت‌وگو با  فارس اظهار کرد: در حالی که یک نسل از مدیران متعهد و متخصص در دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران طی چندین دهه و با سرمایه ملی تربیت شدند، اما دولت‌های نهم و دهم به این سرمایه عظیم بی‌توجهی کردند.

وی ادامه داد: ورود یک نسل از مدیران جدید و کم تجربه بدون استفاده بهینه از تجارب مدیران حرفه‌ای آثار مخرب گسترده‌ای را برای کشور در عرصه‌های مختلف به همراه داشته است.

نماینده مردم شهرضا با اشاره به اهمیت مدیریت بحران در حوزه‌های مختلف بیان کرد: به هر حال مدیرانی که فراز و نشیب‌های زیادی را طی سال‌های نخست انقلاب اسلامی تجربه کرده‌اند و از ظرفیت بالایی برخوردار هستند به بدترین شکل ممکن حذف شدند.

وی با اشاره به برخی بدرفتاری‌ها با مدیران با تجربه افزود: تعدادی از این مدیران کار آزموده با تخریب و بداخلاقی از مسئولیت برکنار شدند و در نتیجه در بسیاری از حوزه‌ها شاهد بروز مشکلات و نارسایی هستیم.

حیدرپور با اشاره به اینکه رئیس جمهور به دنبال اجرای مدل پوتین ـ مدودف در ایران است، گفت: مردم ایران همواره هوشمندی خود را به نمایش گذاشته‌اند و بدون شک در انتخابات ریاست جمهوری آینده نیز شاهد این امر خواهیم بود.
کد مطلب: 10128
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *