۰
جمعه ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۲۳
راهپیمایی روز قدس برگزار شد

طوفان الاحرار به وسعت ایران

سرلشکر سلامی: هنر ملت ایران شکستن قدرت امپراطوری‌هاست
همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، مراسم راهپیمایی روز قدس در تهران و شهرهای سراسر ایران و همچنین بسیاری از شهرهای جهان برگزار شد.
طوفان الاحرار به وسعت ایران

گروه سیاسی: همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، مراسم راهپیمایی روز قدس در تهران و شهرهای سراسر ایران و همچنین بسیاری از شهرهای جهان برگزار شد. مردم در کنار محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، اقدام تروریستی اخیر صهیونیست‌ها در حمله به کنسولگری کشورمان در سوریه را محکوم و پیکر شهدای کنسولگری ایران در دمشق را در تهران تشییع کردند. شعار راهپیمایی روز قدس امسال «روز قدس، از طوفان الاقصی تا طوفان الاحرار» بود.

به گزارش مردم سالاری آنلاین ،جمعی از مسئولان کشوری و لشکری به همراه برخی چهره‌های شناخته شده سیاسی همصدا با مردم کل کشور کشور با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس همبستگی خود با مردم فلسطین را اعلام و جنایات اسرائیل علیه مردم غزه را محکوم کردند.
فروپاشی اسرائیل نزدیک است
سردار سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی‌روز گذشته (جمعه) در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه روز قدس در تهران اظهار کرد: مسافران قدس امروز در حال عروج به عرش اعلا هستند. به گزارش ایلنا، فرمانده کل سپاه تصریح کرد: درود خداوند بر شهیدان نیروی زمینی قدرتمند سپاه و فرماندهی انتظامی‌عزیز این سرزمین که دیروز در مقابل گروه‌های شرور و حمایت شده از سوی سرویس‌های جاسوسی دشمنانمان توانستند دفاع شجاعانه را در جنوب شرق کشور به زیبایی و با شهادت و جهاد رقم بزنند و اجازه ندهند هیچیک از این مهاجمان شرور، سر سالم به جهنم ببرند.
سرلشکر سلامی‌گفت: رژیم صهیونیستی خنجری است که نظام مزدور و شیطانی انگلیس از ۷۵ سال پیش آن را در پهلوی پیکره امت اسلام فرو کرد و بعد از آن آمریکای جنایتکار این رژیم را به عنوان یک سرپل سیاسی، امنیتی و جغرافیایی در منطقه جهان اسلام تقویت کرد.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی‌گفت: رژیم صهیونیستی نمی‌تواند از شر فتنه‌هایی که ایجاد می‌کند، بگریزد. ما هشدار می‌دهیم هیچ عملی از هیچ دشمنی در مورد نظام مقدس ما بدون پاسخ نخواهد ماند. هنر ملت ایران شکستن قدرت امپراطوری‌ها است.
سرلشکر سلامی‌گفت: آمریکای فاقد عقل سیاسی برای حفظ و بقای این رژیم بی‌ریشه که فروپاشی آن از هر جهت بسیار شدنی و ممکن و به فضل الهی نزدیک است، هزینه‌های سنگین سیاسی، اقتصادی و امنیت فراوانی را متحمل شده است. امروز جنایت‌های رژیم صهیونیستی که توسط آمریکا حمایت می‌شود، آمریکا را در مرکز نفرت جهانی و به خصوص جهان اسلامی‌قرار داده است.
فرمانده کل سپاه گفت: شخصیت سیاسی آمریکا تحت حمایت مالی و لجستیکی از رژیم صهیونیستی و حمایت سیاسی در وتو کردن همه قطعنامه‌های شورای امنیت سازمان ملل متحد و حمایت‌های روانی رژیم آمریکا از رژیم صهیونیستی و تلاش برای غلبه دادن اراده سیاسی خود از طریق سلطه دادن این رژیم بر جهان اسلام است. امروز شخصیت اخلاقی و سیاسی آمریکا در همه منطقه و جهان در حال زوال است و آمریکا مجبور شده است نقطه تمرکز خود را از اقتصاد، بر امنیت در شرق مدیترانه قرار دهد و زیان او از این منظر شتاب گرفته است. وی افزود: اما آمریکا حاضر نیست این رژیم را رها کند. رژیم صهیونیستی با تنفس مصنوعی آمریکا امروز زنده است و در اتاق مراقبت‌های ویژه سیاسی، امنیتی و روانی آمریکا در حال نفس کشیدن است. هرگاه این دستگاه تنفس مصنوعی غرب از بینی رژیم صهیونیستی برداشته شود، او حیات نباتی به خود خواهد گرفت و فرو خواهد ریخت و این نزدیک است. سرلشکر سلامی‌گفت: شما به صحنه نگاه کنید؛ قبلاً رژیم صهیونیستی در جنگ‌هایی با ارتش‌های بزرگ کشورهای عربی توانسته بود بخش‌های مهمی‌از سرزمین‌های فلسطین را که همچنان در اختیار اوست در تصرف بگیرد، اما امروز در مرز باریکی بین مرگ و زندگی قرار گرفته است. همه تلاش رژیم صهیونیستی این است که فضای جنگ را از زندگی و اجتماعی منفک کند. وی افزود: صهیونیست‌ها می‌خواهند در میان دنیایی از بغض و کینه فشرده مسلمانان حیات سیاسی امن و مطمئن داشته باشند. امروز وقتی به جهان نگاه کنیم و به فلسطین، می‌بینیم جغرافیای غزه کوچک است، اما جغرافیای سیاسی آن وسعتی جهانی پیدا کرده است.
سرلشکر سلامی‌افزود: اگر صهیونیست‌ها جنگ با فلسطین را ادامه دهند، سرانجام مجبور خواهند شد که به این مقاومت آسمانی مردم فلسطین تن دهند و اگر بخواهند از میدان عقب بنشینند، باز هم شکست است.
سرلشکر سلامی‌گفت: راهی برای نجات صهیونیست‌ها وجود ندارد و در آنجا جنگ و زندگی توسط فلسطینیان با هم در سرزمین‌های اشغالی ادغام می‌شود. صهیونیست‌ها نمی‌توانند میان جنگ و زندگی یکی را انتخاب کنند و راهشان تسلیم شدن است که خواهیم دید.
پاسخ سخت
به ترور شهیدان راه قدس

قطعنامه سراسری روز جهانی قدس نیز در مراسم راهپیمایی روز گذشته قرائت شد. در متن این بیانیه آمده است که ما شرکت کنندگان راهپیمایی دشمن شکن روز قدس که مظهر وحدت اسلامی‌و پشتوانه امنیت ملی میهن اسلامی‌است، مواضع خود را با بانگ رسای توحیدی الله اکبر و خامنه‌ای رهبر به جهانیان اعلام می‌داریم:
۱/ نبرد طوفان الاقصی و استمرار معجزه گون مقاومت ۱۸۳ روزه مردم غزه نقطه عطف سرنوشت سازی در مبارزه با موجودیت جعلی رژیم خبیث و اشغالگر صهیونیستی را رقم زد و شمارش معکوس برای نابودی غده سرطانی اسرائیل از جغرافیای جهان اسلام سرعت بخشیده است.
۲/ به آمریکا به‌عنوان متهم اول اداره جنگ غزه و حمایت از صهیونیست‌ها و شراکت در همه جنایات آنها هشدار می‌دهیم از پرداخت هزینه‌های بیشتر راهبردی و رسوایی ناشی از شکست و مشارکت در جنایت و نسل‌کشی در غرب آسیا پرهیز و با تجدید نظر در سیاست شیطانی خود برای حمایت و پشتیبانی از جنایتگری‌های رژیم سفاک، بیش از این آبروی مردم امریکا را قربانی قاتلان زنان و کودکان غزه نکند.
۳/ پایان بخشی به جنگ غزه و جنایت این روزهای رژیم جلاد و گرگ صفت صهیونیستی به ‌ویژه نیازمند عزم و اراده دولت‌های اسلامی‌برای نقش آفرینی در این صحنه می‌باشد.
۴/ از کلیه دولت‌ها به ویژه دولت‌های اسلامی‌می‌خواهیم ظرفیت‌های حقوقی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و رسانه‌ای خود برای تحقق آتش‌بس دائمی‌و گسیل کمک‌های بشردوستانه و متناسب با نیازهای فوری مردم غزه و تأمین پایدار آن در زمینه‌های معیشتی، بهداشتی و خدماتی به‌کار گیرند.
۵/ اقتدار و توانمندی‌های «بازدارنده» کشور و نفوذ معنوی و تعیین کننده منطقه‌ای ایران مقتدر و عزیز را سرمایه راهبردی میهن اسلامی‌دانسته و هشدار می‌دهیم از هرگونه شیطنت و رویا پردازی برای تضعیف و یا تعرض به این حوزه اجتناب ورزیده و بدانند در صورت هرگونه خطای محاسباتی هدف پاسخ‌های قاطع و ویرانگر و مجازات پشیمان کننده مدافعان امنیت و تمامیت ارضی وطن قرار خواهند گرفت.
۶/ اقدام رژیم جعلی صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی‌ایران در سوریه و به‌شهادت رسیدن سرداران رشید سپاه اسلام محمدرضا زاهدی و حاج رحیمی‌مستشاران نظامی‌ارشد ایران و شهدای همراه و حملات تروریستی جیش الظلم در راسک و چابهار جزء منظومه عملیاتی رژیم کثیف اشغالگر برای فرار از گرداب خودساخته در غزه و فرافکنی شکست جبران ناپذیر از جبهه مقاومت تعریف می‌شود.
۷/ با تاکید بر شرایط حساس و خطیر امروز کشور و لزوم تعمیق «وحدت و وفاق ملی» و هم‌افزایی ظرفیت‌ها و فرصت‌ها برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم، ضمن تأکید بر نصب العین قراردادن تدابیر و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری هرگونه غفلت، مسامحه و کوتاهی را بی‌عملی و گریز از مسئولیت‌های شرعی و قانونی تلقی می‌شود.
کد مطلب: 214251
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *