; ?> اطلاعاتی جامع در خصوص خرید پرچم تشریفات (پرچم ایستاده) - مردم سالاری آنلاين
۰
شنبه ۱۰ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۱۱

اطلاعاتی جامع در خصوص خرید پرچم تشریفات (پرچم ایستاده)

چاپ و تولید پرچم تشریفات (پرچم ایستاده) یکی از قدیمی ترین و بهترین روش ها برای معرفی یک لوگو یا برند در سازمان یا شرکت است.
اطلاعاتی جامع در خصوص خرید پرچم تشریفات (پرچم ایستاده)

چاپ و تولید پرچم تشریفات (پرچم ایستاده) یکی از قدیمی ترین و بهترین روش ها برای معرفی یک لوگو یا برند در سازمان یا شرکت است. فرقی نمی کند یک کسب و کار بزرگ را مدیریت می کنید یا یک کسب و کار کوچک، چاپ یک پرچم تبلیغاتی زیبا و متناسب با کسب و کار شما، می تواند کارآمدترین و بهترین روش برای معرفی شما باشد. در حقیقت چاپ پرچم برای هر ارگان و شرکت ضرورتی اجتناب ناپذیر است و لازمه معرفی شایسته آنمجموعه در میان مشتریان و همکاران خواهد بود.

پرچم ها روش خوبی برای جلب نظر سایرین به یک برند یا لوگو بوده و یا برای اعلام رویدادی مهم مورد استفاده قرار می گیرند. شما می توانید از انواع پرچم در سطح خیابان و یا در شرکت خود به صورت پرچم تشریفات یا پرچم رومیزی استفاده کنید. یکی از مهم ترین مزایای چاپ پرچم های تبلیغاتی، قابلیت دید بسیار بالای آن ها است. به صورت کلی چاپ و تولید پرچم تشریفاتپرچم ایستاده به کمک ابزارهای مختلف و متنوع صورت می گیرد و در طرح ها و اندازه های متنوعی قابل سفارش هستند. در ادامه به معرفی و توضیح انواع پرچم تشریفات خواهیم پرداخت.

 

 

نگاهی به چاپ و تولید پرچم تشریفات (پرچم ایستاده)

تفاوتی نمی کند صاحب شرکت بزرگ و با سابقه ای هستید و یا دفتر کار یا استارتاپ خود را به تازگی راه اندازی کرده اید. اگر در این فکر هستید که در دنیای رنگارنگ تبلیغات، سری میان سرها در آورید و خوش بدرخشید، بدون تردید به دنبال چاپ و تولید پرچم تشریفات (پرچم ایستاده) خواهید بود. پرچم تشریفات نوع دیگری از انواع پرچم است که می توانید از آن در همایش ها، مراسم هایرسمی و اداری سازمان ها و شرکت ها استفاده کنید. در حقیقت پرچم تشریفات دارای ریشه است و در ابعاد بسیار بزرگ بر روی پایه های عمودی طراحی می گردد.

به صورت کلی ابعادی که برای چاپ و تولید پرچم تشریفات (پرچم ایستاده) در نظر گرفته می شود، چیزی در حدود 150 سانتی متر در 90 سانتی متر است. از انواع پرچم تشریفات در داخل شرکت ها و محیط های نمایشگاهی که محل رفت و آمد عموم مردم است، استفاده می شود. این نوع پرچم از پایه هایی چدنی با قد 2 متر تهیه می شود. گفتنی است پرچم تشریفات به صورت لمینت هم به چاپ می رسد که از زیباترین انواع آن محسوب می شود. گذشته از این، پرچم تشریفات لمینت یکی از پر کاربردترین پرچم هایی است که در اجلاس های مختلف سران با یکدیگر مورد استفاده قرار می گیرد. پرچم تشریفات لمینت به صورت ریشه دار و بدون ریشه با پشت طلقی در رنگ های مختلف به چاپ می رسد. لازم به ذکر است علت خوش فرم بودن و زیبایی این پرچم ورق لمینتی است که در پشت آن به کار رفته است.

 

چاپ و تولید پرچم تشریفات لمینت

پرچم تشریفات لمینت یکی از انواع پرچم ها با ایستایی بسیار بالا است که در مقایسه با سایر پرچم ها، قیمت مناسب تری دارد. این نوع پرچم در دو نمونه ساتن براق و ساتن مات تولید می شود، اما از آن جایی که در زیر پرچم از یک لایه لمینت استفاده می شود، تنها یک طرف آن امکان چاپ خواهد داشت. علت به کار رفتن ورق لمینت به این خاطر است که ایستایی پرچم بالا برود و دیگر مشکلات وارفتگی پرچم های ساتن را نداشته باشد.

باید خاطر نشان ساخت در چاپ و تولید پرچم تشریفات لمینت هیچ گونه محدودیتی از نظر طرح و رنگ وجود ندارد. بهتر است بدانید از پرچم های لمینت به دلیل خوش فرم بودن برای تشریفات مجلس شورای اسلامی، ریاست جمهوری و دیگر سازمان های مهم کشوری و لشگری هم استفاده می شود.

پرچم تشریفات مخروطی

در حال حاضر پرچم تشریفات مخروطی با استقبال عموم مشتریان روبرو شده است. از سوی دیگر این پرچم به دلیل شکل و  شمایل مدرن، در مقایسه با پرچم تشریفات معمولی توجه افرادی را که نیاز به پرچم تشریفات دارند، به خود جلب کرده است. چاپ و تولید پرچم تشریفات مخروطی بر روی ساتن های مخصوص انجام می شود که ایستایی بالایی داشته و قادر به حفظ شکل مخروطی خود خواهد بود.

به خاطر داشته باشید چاپ و تولید پرچم تشریفات لیزری به صورت یک رو قابل انجام است. هم چنین امکان چاپ هر لوگو و طرحی بدون محدودیت در آن ها وجود خواهد داشت. این پرچم به صورت ریشه دار و بدون ریشه قابل سفارش بوده و در مقایسه با پرچم تشریفات ساتن طرفداران بیشتری دارد. باید خاطر نشان کرد ساخت پرچم در پرچم های لیزری بدون ریشه حالت جمع تر داشته و مخروطی بودن آن بیشتر دیده خواهد شد.

پرچم تشریفات ریشه دار

پرچم تشریفات ریشه دار پرچم های بزرگی هستند که بر روی پایه های فلزی عمودی قرار می گیرند. به طور معمول این پرچم ها در شرکت های بزرگ، همایش ها و مراسم های معتبر و بزرگ مورد استفاده قرار می گیرند. چاپ و تولید پرچم تشریفاتریشه دار در سه نوع ساتن براق، ساتن مات آمریکایی و مخملصورت می گیرد. لازم به ذکر است این پرچم امکان چاپ به صورت یک رو و دو رو را خواهد داشت.

فروشگاه پرچم ایرانیان پابلیش یکی از بهترین مراکز چاپ پرچم می باشد و می توانید هر مدل پرچمی را با بهترین کیفیت و قیمت به صورت جزئی و عمده سفارش دهید.

کد مطلب: 198396
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *