۰
شنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۳۳

خرید بلیط از استانبول به تهران با ایرلاین داخلی

خرید بلیط از استانبول به تهران با ایرلاین داخلی

خرید بلیط از استانبول به تهران با ایرلاین داخلی

سفر به استانبول چطور گذشت؟ در سفر استانبول از کدام کوچه‌ها گذر کردید؟ مهمان کدام خانه رنگارنگ بودید؟ هر سفری پایانی دارد. باید در روز آخر وسایل را جمع کرد، به فرودگاه رفت و بلیط استانبول به تهران را گرفت یا به صورت آنلاین از سایت علی بابا رزرو کنید. نقطه پایانی سفر استانبول فرودگاه امام خمینی است. وقتی چمدان را از قسمت بار تحویل می‌گیرید. سوار تاکسی می‌شوید به خانه می‌روید. این بار قرار است درباره نقطه پایانی سفر صحبت کنیم. چطور بلیط از استانبول به تهران را بخریم. مدت‌زمان سفر بلیط از استانبول به تهران چقدر است. یعنی این بار درباره ابتدا و انتها بلیط از استانبول به تهران صحبت می‌کنیم.

بلیط استانبول به تهران

بلیط از استانبول به تهران سفر را از استانبول شروع می‌کنند. در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی فرود می‌آید. بلیط از استانبول به تهران دودسته بلیط‌های چارتری و بلیط‌های سیستمی تقسیم می‌شود. همچنین این مسیر هوایی در بین مسافران محبوبیت زیادی دارد.

بلیط چارتری استانبول

بلیط چارتری بلیط‌های هستند که در مقایسه با بلیط‌های سیستمی قیمت پایین‌تری دارد. شرکت‌های هواپیمای در ساعت‌های نزدیک به پرواز برای فروش بلیط از استانبول به تهران قیمت بلیط از استانبول به تهران را کاهش می‌دهند. اما این به این معنا نیست که بلیط چارتری خدمات و امکانات پایین‌تری به مسافران ارائه دهد. فقط تفاوت بلیط چارتری با سایر بلیط از استانبول به تهران در قیمت است.

بلیط سیستمی استانبول

بلیط‌های که شرکت هواپیمایی بعد از قیمت‌گذاری به مسافران می‌فروشد، بلیط سیستمی می‌گویند. بلیط از استانبول به تهران سیستمی برای مسافرانی که برای سفر برنامه‌ریزی می‌کنند، مناسب است. بلیط سیستمی در همه روزهای سال موجود است. اما خرید بلیط سیستمی را به روزهای نزدیک صفر موکول نکنید. چند هفته مانده به سفر بلیط از استانبول به تهران را از علی‌بابا بخرید.

بلیط استانبول به تهران

رزرو بلیط از علی بابا

علی‌بابا یک سایت معتبر در زمینه بلیط از استانبول به تهران است. پس با خیال راحت فقط در 10 دقیقه بلیط از استانبول به تهران را رزرو کنید. در قدم وارد قسمت پرواز‌های خارجی شوید و بلیط از استانبول به تهران را انتخاب کنید. در قدم سوم از بین پیشنهادی علی‌بابا بلیط از استانبول به تهران مدنظر را انتخاب کنید. در قدم چهارم اطلاعات شخصی را بنویسد. در قدم پنجم هزینه خرید بلیط از استانبول به تهران را بپردازید. در قدم آخر رسید بلیط از استانبول به تهران تلفن همراه شما پیامک می‌شود.

قیمت بلیط استانبول

قیمت بلیط از استانبول به تهران بستگی به مدت پرواز، زمان پرواز و نوع کلاس پرواز دارد. در ادامه مفصل درباره مدت پرواز، زمان پرواز و نوع کلاس پرواز صحبت می‌کنیم.
_ مدت پرواز
 پرواز استانبول به تهران مستقیم به فرودگاه امام خمینی انجام می‌شود.
_ زمان پرواز
 مدت‌زمان پرواز بلیط از استانبول به تهران حدود سه ساعت است. البته اگر پرواز غیرمستقیم باشد، مدت‌زمان پرواز استانبول تغییر می‌کنند.
_ نوع کلاس هواپیما
کلاس‌های هواپیما به سه دسته (اکونومی، فرست، بیزینسی) دسته‌بندی می‌شود. کلاس پرواز اکونومی در مقایسه باکلاس پرواز فرست و بیزینسی ارزان‌تر است.

استرداد بلیط استانبول

اگر به هر دلیلی زمان برگشت به ایران تغییر کرد برای استرداد بلیط از استانبول به تهران به سایت علی‌بابا بروید. از قسمت حساب کاربری وارد بخش سفرهای من شوید. شماره سفارش بلیط از استانبول به تهران را جست‌وجو کنید. بعد از اینکه بلیط از استانبول به تهران را پیدا کردید. در قسمت مشاهده و استرداد گزینه استرداد را انتخاب کنید. بعد از کسر هزینه، باقی‌مانده هزینه بلیط از استانبول به تهران به‌حساب شما واریز می‌شود.
بلیط استانبول به تهران

میزان بار مجاز در سفر

میزان بار مجاز در سفر بستگی به زمان پرواز و نوع کلاس پرواز دارد. میزان بار مجاز در کلاس اکونومی برای بار اصلی بین 50 تا 70 کیلوگرم است. البته میزان بار مجاز در بلیط از استانبول به تهران تغییر می‌کنند. میزان بار مجاز در ساک دستی بین پنج تا هفت کیلوگرم است. قبل از پرواز با شرکت هواپیمایی که بلیط از استانبول به تهران را گرفته‌اید، تماس بگرید. از میزان بار مجاز در پرواز بلیط از استانبول به تهران اطلاع پیدا کنید.

مدت‌زمان پرواز استانبول

مدت‌زمان پرواز بلیط از استانبول به تهران بین سه ساعت تا سه ساعت و نیم است. البته اگر پرواز غیرمستقیم باشد این ساعت تغییر می‌‌کنند.

بهترین زمان بلیط چارتری

بهترین زمان برای خرید بلیط چارتری در فصل‌های است که سفر کم است. در فصل‌ها با خیال راحت بلیط از استانبول به تهران را با قیمت پایین‌تری بخرید.

ایرلاین های پرواز استانبول

در مسیر هوایی بلیط از استانبول به تهران به‌خاطر تقاضای زیاد ایرلاین‌های داخلی زیادی پرواز می‌کنند. ایرلاین‌های همچون: ترکیش، ماهان، قشم ایر، آسمان، ایران ایر است.

فرودگاه جدید استانبول

فرودگاه اصلی استانبول یا فرودگاه جدید استانبول است. فرودگاه آتاتورک که قدمت طولانی در بین فرودگاهای ترکیه دارد. پاسخگویی مسافران نیست. فرودگاه استانبول  در سال 2020 فعالیت خودش را آغاز کنید. امروز مبدأ بلیط از استانبول به تهران است.

پایان سفر استانبول

اکنون وقت آن رسیده که بلیط از استانبول به تهران را از سایت علی بابا  بخرید. نقطه پایانی سفر استانبول را بگذارید.
 
 
کد مطلب: 195577
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *