; ?>; ?> کشف بیش از 85 کیلوگرم انواع مواد مخدر - مردم سالاری آنلاين
 
سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲

کشف بیش از 85 کیلوگرم انواع مواد مخدر

در اجرای پنجمین طرح آرامش در غرب استان تهران طی شبانه روز گذشته ۲۰۰ خرده فروش و 3 باند قاچاقچی موادمخدر متلاشی و 85 کیلوو 524 کیلوگرم انواع موادمخدر نیز کشف شد.
به گزارش رکنا، سرهنگ حسین زلفخانی اظهار داشت: در اجرای پنجمین مرحله طرح آرامش در شهر و جمع آوری معتادان متجاهر، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران با همکاری 6 شهرستان تابعه پس از اخذ دستور قضائی نسبت به جمع آوری معتادان متجاهر و پرخطر در غرب استان تهران اقدام کردند.
وی افزود: در اجرای این طرح، پلیس با رعایت موازین شرعی و قانونی و رعایت حقوق شهروندی وارد عمل شده و با ورود به محل‌های پاتوق افراد معتاد متجاهر و کارتن خواب که باعث سلب آسایش عموم شهروندان شده بودند آنها را جمع آوری کردند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: در اجرای این طرح، در شبانه روز گذشته تعداد 672 نفر معتاد متجاهر و کارتن خواب از سطح شهرستان‌های غرب استان تهران و جهت بهبود وضعیت و همچنین ترک اعتیاد به مرکز ترک اعتیاد انتقال داده شدند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران با بیان اینکه در اجرای طرح آرامش در شهر، 8 قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند، عنوان داشت: در اجرای این طرح، 200 خرده فروش و 3 باند قاچاقچی موادمخدر متلاشی و 85 کیلو 524 کیلوگرم انواع موادمخدر نیز کشف شد.